امیرعلی اکبری به مصاف حریفی از استونی می رود

  • ورزشی
  • جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۱۰
    کد خبر :249423

رزمی کار سنگین وزن ایرانی سازمان روسی «ACB»در اولین مبارزه خود برای این سازمان فردا در باکو برابر رقیبی از استونی مبارزه می کند.

«دِنیس اِسمولدارِف» رزمی کار ۲۷ ساله اهل استونی رقیب، رزمی کار کشورمان در باکوست. مبارزی که فنون سامبو را شگرد دارد و ۱۳ پیروزی و ۳ باخت در کارنامه خود دیده می‌شود. «مارسین تایبورا»، «الکساندر وُلکوف» و «میکال آندریشاک» مردانی بودند که این مبارز استونیایی را شکست داده اند.

امیر علی اکبری فرنگی کار سابق تیم ملی کشورمان در هشت مبارزه قبلی خود ۷ پیروزی و ۱ شکست در کارنامه خود ثبت کرده است. تنها شکست او مربوط به فینال تورنمنت قهرمانی وزن آزاد RIZIN در سال ۲۰۱۶ و در برابر اسطوره ای به نام «میرکو کروکاپ» بود.

وی در مورد این رقیب خود گفت:حریف من یکی از قهرمان های خوب استونی است که چند سال است در سازمان ACB در روسیه بازی می کند و رکورد خوبی هم دارد. ۱۳ برد دارد و سه باخت و دو بار برای کسب کمربند N۱ مبارزه کرده است. من هم خودم را برای رقابت با او آماده می کنم و امیدوارم که بتوانم مبارزه خوبی داشته باشم و بتوانم او را در اولین مبارزه ام شکست دهم تا در این سازمان هم به موفقیت های خوبی دست پیدا کنم.

به گزارش مهر؛ امیر علی اکبری آخرین بار ۸ مردادماه «تایلر کینگ» آمریکایی را روی رینگ RIZIN و در مدت زمان یک دقیقه و ۳۹ ثانیه با ضربات متعدد مشت ناک اوت کرد.

این مبارزه ساعت ۲۰ فردا به وقت تهران داخل قفس برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید