امام جمعه شیراز: فضاسازی علیه بانک ها جنگ روانی دشمن است

    کد خبر :44314

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: فضاسازی ها و طرح شایعه در زمینه ورشکستگی برخی بانک ها و موسسات مالی مصداق امروزی جنگ روانی دشمن است که در عرصه اقتصاد ظهور یافته است.

آیت الله اسدالله ایمانی روز دوشنبه در خطبه نماز عید سعید فطر در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز افزود: دشمن به دنبال تضعیف اقتصاد ایران است و از این رو، باید توجه داشت که نباید به جنگ روانی دشمن بها بدهیم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه با یادآوری سفر یک ماه گذشته رئیس جمهوری آمریکا به عربستان سعودی گفت: دامن زدن به تحریم ها به بهانه های مختلف مانند برنامه موشکی و …، ایجاد گروه های ترور برای القای فضای ناامنی و تلاش برای نفوذ به عناصر داخلی محور تلاش هایی است که دشمنان علیه ایران اسلامی دنبال می کنند.
وی گفت: دشمن در اجرای این سیاست های خصمانه به دنبال ایجاد فضایی است که در سال های دهه شصت دنبال می شد و از این رو، زنگ خطری برای ما است که با هوشیاری و بیداری، همچون گذشته توطئه های دشمن را خنثی کنیم.
آیت الله ایمانی اظهار کرد: این روزها فرزندان ملت در نقاط مختلف کشور گروه های تروریستی را دستگیر می کنند و به مجازات می رسانند اما این رویکرد خصمانه دشمنان تداوم دارد.
امام جمعه شیراز از نفوذ به عناصر داخلی به عنوان برنامه دیگر دشمنان ملت ایران یاد کرد و گفت: آنها با هدف سلب آرامش مردم، به فضاسازی و جوسازی می پردازند تا برنامه های خود را دنبال کنند و از این رو، باید مردم ایران همچون گذشته با بصیرت، عوامل دشمن را شناسایی و رخدادهای مشکوک را به مراجع ذیربط اطلاع دهند.
وی ادامه داد: دشمنان ملت از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در اقدام های ضد ایرانی خود شکست خورده اند و در آینده هم با هوشیاری و بیداری ملت ایران شکست خواهند خورد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از خطبه نماز عید سعید فطر با اشاره به طرح مسائل و مشکلات مناطق محروم شهر شیراز درحضور مسئولان، اهتمام بیشتر مسئولان برای رفع این مشکلات را خواستار شد.
ایمانی اظهار کرد: امروز محرومیت عرصه را بر زندگی مردم برخی مناطق شهر شیراز تنگ کرده است و در این زمینه به مسئولین ذیربط هم گفته ام و تذکر هم داده ام.
امام جمعه شیراز پیشنهاد کرد: برای رفع مشکلات مناطق محروم این شهر، هسته ها، پویش ها و گروه های انسانی شکل بگیرد و با بهره گیری از ظرفیت خیرین و همچنین طرح هایی همچون بسیج سازندگی و طرح شهید اسکندری در راستای رفع مشکلات کمبود فضاهای آموزشی، مسائل بهداشتی، فرهنگی، امنیت و اشتغال مردم این مناطق گام های بلندی برداشته شود.
وی بیان کرد: در شهر شیراز و استان فارس که خیرین آن در حوزه های مختلف مانند ساخت بیمارستان، پرداخت زکات، رفاه نیازمندان و حمایت از ایتام گام های بلندی را برداشته اند، توقع و انتظار است که برای حل مشکلات مناطق محروم حرکت و اقدام اساسی صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید