الگوی طراحی سدان جدید چری لو رفت

  • خودرو
  • یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۲۸
    کد خبر :735811

بنا بر اطلاعات منتشرشده، این خودروی جدید چری “RT01” نام دارد که در همکاری مشترک این کمپانی با “Hebei Ruiteng” تولید خواهد شد و یک سدان فست بک و تمام برقی است. با توجه به تصاویر منتشرشده از این سدان، جلوپنجره بسته در جلوی آن قابل تشخیص است و چراغ های جلو در این خودرو طرحی نامنظم و با شکل Y را دنبال می کنند و در امتدادِ جلوپنجره باریک قرار گرفته اند.


در نگاه به نمای کناری به این خودرو متوجه شیب سقف و طرح فست بک در این سدان می شویم. شیب سقف تا امتداد شیشه عقب ادامه پیدا می کند و در تصاویر به نظر می رسد که این خودرو با سقفی شیشه ای طراحی شده باشد. البته امکان این هم وجود دارد که طراحی دورنگ برای سدان جدید چری در نظر گرفته شده باشد و ستون ها و سقف به رنگ مشکی باشند. از دیگر نکاتی که در تصاویر پیداست، وجود دستگیره های پنهان به سبک خودروهای «تسلا» است که مدرن بودن این خودرو را بیش تر به رخ می کشد. در نمای عقب خودرو همان سادگی خطوط جلو را می بینیم که لایه بندی طراحی در جلوی خودرو در نمای عقب هم رعایت شده است. چراغ های عقب به صورت به هم پیوسته و کشیده طراحی شده و طراحی عقب خودرو کلیتی ساده را دارد. البته باید توجه کنید تنها الگوهای طراحی این خودرو منتشر شده و معمولاً در الگوها جزییات طراحی قابل بررسی نیست و همچنین ممکن است این الگوها مربوط به نمونه نهایی نباشد.

تصاویر مربوط به طراحی داخلی این خودرو قبل تر در رسانه های چینی منتشر شده بود. این تصاویر جاسوسی مربوط به طرح پایانی برای تولید است و به نظر می رسد نمونه نهایی همین طراحی داخلی را داشته باشد. رنگ زمینه در داخل این خودرو مشکی کار شده و خطوط کروم طلایی و یا رزگلد در برخی خطوط حاشیه ای دیده می شود. طراحی جدید در فرمان چهره جوان پسندتر و اسپرت تری را به داخل خودرو داده و به نظر می رسد کیفیت متریال مورد استفاده در داخل هم بالا باشد. اما مهم ترین نکته در مورد داخل خودرو وجود صفحه نمایش یکپارچه و بزرگ است که سیستم اطلاعات و سرگرمی و جلوآمپر دیجیتال را در دسترس قرار می دهد. این صفحه نمایش به قدری بزرگ است که تا جلوی صندلی شاگرد کشیده می شود.


هنوز اطلاعاتی در مورد پیشرانه و مشخصات فنی RT01 منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید این خودرو درنهایت چه زمان رونمایی و وارد بازار چین می شود. کمپانی چینی چری در این سال ها با تمرکز بیش تری تولید خودروهای برقی را دنبال می کند. آن ها در نظر دارند با برند پرمیوم اکسید به بازار آمریکا روند و همچنین سهم خوبی از فروش خودروهای برقی در چین داشته باشند.

منبع: اسب بخار

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید