الکنو : ژاپن بدترین روز ما در المپیک را رقم زد

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۹
    کد خبر :835591
الکنو : ژاپن بدترین روز ما در المپیک را رقم زد

ولادیمیر الکنو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری آنلاین به سوالات خبرنگاران درخصوص ناکامی ملی‌پوشان پاسخ داد.

ولادیمیر الکنو سرمربی سابق تیم ملی ایران در آخرین دوره لیگ جهانی و المپیک ۲۰۲۰ توکیو که پس از ناکامی در المپیک و عدم صعود از مرحله گروهی از هدایت تیم ملی ایران کنار رفت، امروز در یک نشست خبری آنلاین با حضور خبرنگاران شرکت کرد تا به سئوالات آنها پاسخ بدهد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران درباره دلیل نوسان در بازی تیم ملی در المپیک یعنی پیروزی مقابل لهستان و شکست مقابل ایتالیا و کانادا و ژاپن به مهر گفت: در کل از نظر نتیجه عملکرد منفی بود ولی در بازی با لهستان از نظر روحی و روانی بهتر بودیم. کانادایی‌ها اجازه بازی به ما ندادند و روز کانادا بود. برابر این حریف بد بازی کردیم و آنها روز خوبشان بود. اما بدترین روز ما در دیدار با ژاپن بود.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال که بعد از المپیک راهی روسیه شد و به ایران نیامد، درباره دلیل عدم سفرش به تهران افزود: از همان اوایل همکاری با فدراسیون والیبال گفته بودم که پس از اتمام بازی‌ها باید برای کارهای شخصی به روسیه بروم. امروز هم که سعی کردم با خبرنگاران صحبت کنم ابتکار خودم بود چون می‌دانستم خبرنگاران و هواداران منتظر توضیحات هستند.

الکنو تاکید کرد که برگزاری این نشست خبری از راه دور به دو دلیل یعنی کمک به فدراسیون در مسائل مالی و همچنین شیوع کرونا و تسریع در روند پاسخگویی انجام می‌شود.

الکنو در پاسخ به این سئوال «آیا از مشورت مربیان ایرانی در مدت حضورتان در تیم ملی استفاده کردید؟» اظهار کرد: از روز اول با کادر فنی و مربیان ایرانی که در سالن حضور داشتند بر سر مسائل جزئی و بزرگ مشورت می‌کردم ولی تصمیم نهایی با من بود. این که از بیرون قضاوت شد من با مربیان ایرانی مشورت نداشتم درست نیست. می‌توانید از آنها بپرسید.

به گزارش همشهری‌آنلاین، وی درباره دلیل استفاده از مرتضی شریفی در المپیک خاطرنشان کرد: دستم برای انتخاب بازیکنان باز نبود. از روز اول انتخاب محدود بود. با در نظر گرفتن تمام شرایط شریفی بهتر بود و برای همین او را انتخاب کردم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید