اقدام وحشیانه پلیس آلمان علیه کودک مسلمان/ فیلم

    کد خبر :991389

منابع خبری به تازگی تصاویری ناراحت‌کننده از اقدام وحشیانه پلیس آلمان منتشر کرده‌اند که طی آن نیروهای پلیس آلمان با اعمال خشونت یک کودک مسلمان را از خانواده‌اش جدا می‌کنند.

اخیرا تصاویری از اقدام پلیس آلمان در شهر برمرهافن منتشر شده که بازتاب‌هایی بسیار منفی در بین مخاطبان داشته است.

در این تصاویر که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دیده می‌شود که نیروهای پلیس آلمان به زور و با اعمال خشونت یک کودک مسلمان را از خانواده‌اش جدا کرده و به مراکز امنیتی منتقل می‌کنند.

به گزارش مهر، این اقدام پس از آن انجام داده که مدرسه‌ای که این کودک در آن تحصیل می‌کرده، به پلیس اطلاع داده که خانواده این کودک مسلمان به وی گفته‌اند که افراد هم‌جنس‌گرا از سوی دین اسلام پذیرفته شده نیستند و فعالیت‎های آن جزو محرمات است.

انتشار تصاویر دردناک از گریه‌های این کودک مسلمان در هنگام تعرض پلیس آلمان به منزل‌شان و در شرایطی که اعضای خانواده وی با ترس و وحشت شاهد ماجرا هستند، موجب شده که بسیاری از کاربران خواستار ارائه توضیحات از سوی پلیس آلمان درباره این رخداد شوند.

این در حالی است که پلیس شهر برمرهافن آلمان روز گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در هفته جاری اتفاقی رخ داده است که ادعاهای مطرح شده در آن تکذیب می‌شود.

پلیس شهر برمرهافن البته به دلایلی که منجر شده، آنها به زور این کودک مسلمان را از خانواده‌اش جدا کنند اشاره‌ای نکرده است.

پلیس آلمان اعلام کرده که این کودک به مراکز نگهداری کودکان منتقل شده اما به دلایلی که بسیار جدی است اما قابل تشریح نیستند، نمی‌تواند توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه کند.

گفته می‌شود این کودک مسلمان به شهری خارج از محدوده شهر برمرهافن که خانواده‌اش در آنجا زندگی می‌کنند منتقل شده است.

گفتنی است طی سال گذشته حملات متعددی در چارچوب اسلام‌هراسی علیه مساجد و مسلمانان در شهرهای آلمان رخ داد. در آلمان دستکم چهار میلیون مسلمان زندگی می‌کنند که پنج درصد از ساکنان این کشور را تشکیل می‌دهند. بیشتر مسلمانان ساکن ترکیه از کشورهایی نظیر ترکیه، سوریه، عراق و افغانستان هستند که در نتیجه پیامدهای ناشی از جنگ به این کشور پناه برده‌اند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید