اقدام قابل تقدیر فدراسیون فوتبال

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۳۵
    کد خبر :534631

فدراسیون فوتبال در اقدامی قابل توجه با سرمربی تیم امید خداحافظی کرد اما با کی روش نتوانست چنین رفتاری داشته باشد.

از سوی فدراسیون فوتبال با زلاتکو کرانچار سرمربی سابق تیم فوتبال امید پس از صعود به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ قطع همکاری شد و فدراسیون فوتبال اعلام کرد به زودی از بین مربیان ایرانی یک نفر را بعنوان جایگزین کرانچار معرفی کند.

فدراسیون فوتبال ایران بعد از آن که (از حق طبیعی اش استفاده کرد و) تصمیم به قطع همکاری با سرمربی تیم امید گرفت، این کار را بسیار حرفه‌ای و در فضایی آرام و دور از تنش پیش برد.

رئیس فدراسیون فوتبال با مدیریتی مناسب بر فضای این قطع همکاری، اتفاقی را رقم زد که سرمربی سابق تیم امید کاملاً مسالمت‌آمیز و بدور از هر تنشی قرارداد خود را فسخ و حتی برای تیم ایران در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش مهر،این اتفاق در حالی افتاد که ۱۰ روز پیش باشگاه استقلال با وینفرد شفر قطع همکاری داشت، اما تصمیم سازان این باشگاه بر خلاف مدیران فدراسیون نتوانستند فضایی مسالمت‌آمیز برای این جدایی طراحی کنند و تیم شان را وارد چاشی تازه کردند.

به همین دلیل حالا شفر خط و نشان کشیده و استقلالی‌ها را مستقیم و غیر مستقیم تهدید می‌کند که برای دریافت مطالباتش حاضر نیست حتی یک دلار تخفیف دهد.

مقایسه عمکلرد مسئولان فدراسیون و باشگاه استقلال در دو اقدام مشابه نشان می‌دهد فدراسیون نشین‌ها لااقل در این مورد از مجموعه مدیریت باشگاه استقلال عملکردی منطقی‌تر و حساب شده‌تر داشته‌اند.

البته فدراسیون فوتبال نتوانست این رفتار را با کی روش داشته باشد و سرمربی پرتغالی تیم ملی بزرگسالان پس از هشت سال همکاری با تیم ملی ایران، با دلخوری و البته مصاحبه های آتشین به همکاری اش پایان داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید