اقامتی به‌یادماندنی در هتل دریایی کیش

    کد خبر :917436

یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های ایران که اتاق‌های آن روی آب ساخته شده است، هتل ترنج کیش است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر بعدی‌تان به جزیره کیش، حتما اقامت در این هتل را تجربه کنید. ما در این مقاله، این هتل را بطور کامل معرفی می‌کنیم و در نهایت می‌گوییم که چطور می‌توانید آن را بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

هتل ترنج کیش؛ تنها هتل دریایی ایران!

اگر به کیش بروید و خودتان را به شمال غربی این جزیره برسانید، با اولین هتل دریایی ایران مواجه خواهید شد! بله، هتل ترنج کیش که کمتر از ده سال از ساخت آن می‌گذرد، متفاوت‌ترین هتل ایران است که سوئیت‌های آن روی آب ساخته شده است! هتل ترنج، یکی از هتل‌های 5 ستاره این جزیره است که دو بخش اصلی دارد. بخش اول، شامل 100 سوئیت روی آب است که اگر از بالا به آنها نگاه کنید، به شکل طرح ترنج ساخته شده‌اند و از کف این سوئیت‌ها، می‌توانید دریا و آبزیان را ببینید. بخش دوم، یک ساختمان چهار طبقه کنار ساحل است.

این هتل، امکانات تفریحی متعددی دارد که باعث می‌شود اقامت شما در این هتل، لذتبخش‌تر شود. از جمله این امکانات می‌توان به استخر و سونا و جکوزی، اسپا، قایق سواری و همچنین سالن بیلیارد اشاره کرد. البته بجز این موارد، هتل ترنج سه رستوران نیز دارد که در آنها، غذاهای متنوع ایرانی، دریایی، فرنگی و فست فودی سرو می‌شود و می‌توانید برای صرف ناهار یا شام، به آنها مراجعه کنید و به رستورانی خارج از هتل نروید.

شما می‌توانید برای رزرو آنلاین این هتل به سایت اسنپ تریپ مراجعه نمایید.

دسترسی و موقعیت مکانی هتل ترنج

هتل ترنج، در شمال غربی جزیره کیش ساخته شده و فاصله نسبتا زیادی را عمده مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش دارد. مثلا اگر بخواهید از این هتل به مراکز خریدی مانند دامون و مروارید بروید، یا خودتان را به شهربازی هایلند و پیست کارتینگ برسانید، باید به شرق جزیره بروید و زمان نسبتا زیادی را صرف کنید. البته از این هتل تا جاذبه‌های تاریخی معروف این جزیره مانند کشتی یونانی، شهر باستانی حریره و شهر زیرزمینی کاریز، فاصله خیلی کمی وجود دارد و می‌توانید از همه آنها در بازه زمانی کوتاهی، بازدید کنید.

رزرو اینترنتی هتل ترنج کیش

برای رزرو هر یک از هتل‌های کیش بصورت آنلاین، کافیست در ابتدا وارد سایت اسنپ تریپ شوید. بعد از آن، به بخش هتل داخلی بروید و فرایند زیر را انجام دهید:

♦ انتخاب شهر مقصد

♦ تعیین بازه زمانی مورد نظر برای اقامت

♦ بررسی و مقایسه هتل‌های لیست شده توسط اسنپ تریپ

♦ انتخاب و رزرو هتل مورد نظر

♦ پرداخت آنلاین هزینه رزرو هتل و نهایی کردن رزرو

پس از طی این فرایند، هتل شما رزرو شده و می‌توانید با خیال راحت، به کیش سفر کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید