افشای مشخصات گلکسی تب اس 4 و انتساب ویژگی‌های جدیدی به آن

    کد خبر :302660

تازه‌ترین افشاگری در مورد مشخصات گلکسی تب اس 4 که با انتشار یک عکس صورت گرفته، حاکی از وجود اسکنر عنبیه چشم در این تبلت و قابلیت پشتیبانی دستگاه از پلتفرم Dex سامسونگ است.

سامسونگ در تدارک عرضه‌ی یک پرچمدار جدید به بازار تبلت‌هاست و افشای گاه و بیگاه مشخصات گلکسی تب اس 4 نیز، احتمال رونمایی قریب‌الوقوع آن را قوت بخشیده است. البته کمپانی کره‌ای در این مورد بسیار خویشتن‌دار نشان می‌دهد؛ اما با اطلاعات به بیرون درز کرده در هفته‌های اخیر، تا حدودی با ظاهر و باطن این پرچمدار جدید آشنا شده‌ایم.

در همین راستا به تازگی تصویری منتسب به گلکسی تب اس 4 از چین منتشر شده و ناشر این عکس، از وجود اسکنر عنبیه چشم در دستگاه خبر داده است. علاوه بر این، گفته شده که پشتیبانی از پلتفرم سامسونگ دکس (Dex) نیز یکی دیگر از مشخصات گلکسی تب اس 4 است. بدین ترتیب این تبلت از طریق داک تبدیل کننده، قابل اتصال به مانیتور خواهد بود و تجربه کاربری یک کامپیوتر خانگی را تداعی خواهد کرد.
سایر مشخصات گلکسی تب اس 4

این تصویر جدید، ضمن تایید گمانه‌زنی‌های موجود مبنی بر راه‌اندازی دستگاه با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، از رابط کاربری Experience 9.5 این تبلت هم سخن می‌گوید. در گزارش‌های پیشین، به تغییر رویکرد سامسونگ در طراحی گلکسی تب اس 4 و استفاده از پنلی با نسبت تصویر 16 به 10 برای تولید این تبلت 10.5 اینچی نیز اشاره شده بود. همچنین ظاهرا دکمه مجازی هوم و بهره‌مندی از تکنولوژی «صدای فراگیر دالبی» کمپانی AKG، دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند.

مشخصات گلکسی تب اس 4 از منظر سخت افزاری، شامل تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌شود. احتمال وجود یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی دستگاه متصور است. همچنین از لوازم جانبی مخصوص این تبلت، باید به کیبورد Book Cover اشاره کنیم.

هنوز کمپانی سامسونگ تاریخی را برای معرفی رسمی گلکسی تب اس 4 اعلام نکرده؛ اما احتمال رونمایی از آن در حاشیه نمایشگاه IFA 2018 که اواسط شهریور ماه در برلین برگزار می‌شود، دور از ذهن نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید