افشاردوست: صلاح والیبال در این بود که کاندیدا نشوم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳
    کد خبر :130351

دبیر فدراسیون والیبال گفت: با برخی دوستان ورزشی خودم مشورت کردم و به این نتیجه رسیدم که فعلاً در پست اجرایی دبیر فدراسیون بمانم بهتر است.

ثبت‌نام نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال برای معرفی شانزدهمین رئیس که از روز یکشنبه 16 مهرماه آغاز شده بود، عصر روز شنبه به پایان رسید و احمد ضیایی،‌ بهنام محمودی، علیرضا سلیمی آوانسر، علی نیکنام‌فر، الهام رضایی، محمد شاهمرادی، علی پورعروجی، محمد تقی حسن‌زاده و امیرحسین منظمی برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کردند.

تنها غایب نامدار ثبت نام، محمود افشاردوست، دبیر فعلی فدراسیون بود که حتی به عنوان رئیس احتمالی فدراسیون در کنار احمد ضیایی، نامش مطرح بود.

افشاردوست در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد عدم ثبت نامش اظهار داشت: صحبت در این مورد زیاد است و می دانم که اسمم به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی ریاست فدراسیون والیبال در نظر گرفته می‌شد.

او ادامه داد: من با برخی دوستان ورزشی خودم مشورت کردم و به این نتیجه رسیدم که فعلاً در پست اجرایی دبیر فدراسیون بمانم بهتر است. در واقع صلاح والیبال در این بود که کاندیدا نشوم و به امور دبیری برسم. در ضمن از لطف دوستان نیز تشکر می‌کنم.

افشاردوست در پاسخ به این سوال که آیا حفظ سمت فعلی خود در دوران ریاست بعدی هم اطمینان دارد یا خیر، تصریح کرد: در کشور ما و نه در همه جای دنیا طبیعی است که هر رئیسی با سیستم و افراد مورد علاقه خودش کار کند اما در این مورد مشکلی نیست و صحبت خاصی هم نشده است.

دبیر فدراسیون والیبال در مورد زمان بازگشت ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی به ایران گفت: اطلاعات بازیکنان و دیدارهای لیگ برای او به صورت مرتب ارسال می‌شود و فعلاً نیازی به حضور او در ایران نیست ولی قطعاً در مقاطع حساس لیگ در ایران حاضر خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید