افزایش کرایه تاکسی‌های اینترنتی منتفی شد

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۵۷
    کد خبر :910401
افزایش کرایه تاکسی‌های اینترنتی منتفی شد

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که افزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی منتفی شده و وجوه اضافه دریافتی از هر مسافر از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری به افراد بازگردانده می‌شود.

طی اطلاعیه‌ای به افزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی در چند روز اخیر اشاره کرده و گفته که با توجه به تأکید معاون اول رییس جمهور مبنی بر لزوم بررسی موضوع، مشخص شد یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت‌های خود را به میزان حدود ۱۰ درصد افزایش داده است.

اما پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولان کلیه شرکت‌های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت‌ها به نرخ قبلی بازگردد و اضافه دریافتی به مصرف کنندگان برگردانده شود.

به گزارش ایسنا، سازمان حمایت در پایان اطلاعیه هم تاکید کرده: شرکت‌های مرتبط هم ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفرهای انجام شده در ناوگان خود را به زمان قبل از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری را در قالب کدهای تخفیف و یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران بازگردانند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید