افزایش محبوبیت بینگ با ادغام هوش مصنوعی ChatGPT

    کد خبر :973943
بینگ

شرکت مایکروسافت در روزهای اخیر از بینگ جدیدی رونمایی کرد که با چت بات هوش مصنوعی ChatGPT ادغام شده است. حال با این قابلیت جدید محبوبیت بینگ نیز افزایش یافت.

بازتاب-براساس گزارش تازه انتشاریافته، بینگ موفق شده طی روزهای اخیر میزان دانلود خود را در اپ استور افزایش دهد. گفته می‌شود بینگ در بین محبوب‌ترین اپ‌های رایگان آیفون در ایالات متحده قرار گرفته و مرورگر اج هم در این لیست به چشم می‌خورد.

طبق آمار ارائه شده توسط data.ai، میزان دانلود این برنامه مرورگر 10 برابر شده و نکته جالب اینجا است که هنوز هوش مصنوعی ChatGPT به صورت عمومی در این برنامه دردسترس قرار نگرفت. این موضوع نشان داده کاربران بینگ مشتاق هستند تا جستجو مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشند. زیرا بر این باورند که جستجو هوشمندانه پاسخ دقیق‌تری را دربرخواهد گرفت.

بینگ

ناگفته نماند که مایکروسافت به جای ارائه رقیبی برای هوش مصنوعی ChatGPT تصمیم گرفت در آن سرمایه گذاری داشته باشد. در مقابل شرکت‌هایی مانند گوگل تصمیم گرفتند رقیبی معرفی کنند، رقیبی که اخیرا معرفی شده و مشخص شد از مشکلاتی رنج می‌برد.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا شرکت‌های بزرگ فناوری موفق خواهند شد با داغ شدن بحث هوش مصنوعی به لطف ChatGPT، حضور فعال و موفقی داشته باشند یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید