افزایش سطح پرداخت تصادفات بدون کروکی

    کد خبر :987959
تصادفات بدون کروکی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش سقف پرداخت خسارت در تصادفات بدون کروکی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص نرخ جدید دیه در سال ۱۴۰۲ و سقف پرداخت خسارت بدون کروکی در تصادفات خسارتی اظهار کرد: در ابتدای هر سال نرخ بیمه آن سال اعلام می‌شود که در سال ۱۴۰۲ دیه در ماه‌های عادی ۹۰۰ میلیون تومان اعلام شده است و در ماه‌های حرام دیه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: وقتی نرخ دیه تغییر پیدا می‌کند مسلماً یک سری تغییراتی را در پرداخت خسارت‌ها توسط شرکت‌های بیمه داریم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بیمه بدون کروکی پلیس در تصادفات خسارتی، تا سقف ۲۰ میلیون تومان هزینه را پرداخت می‌کند، اما با این تغییراتی که به وجود آمده است، در سال ۱۴۰۲ در تصادفات خسارتی که طرفین قبول داشته باشند و مقصر حادثه تقصیر خود را قبول داشته باشد و هر دو طرف بیمه شخص ثالث داشته باشند، بدون کروکی پلیس، شرکت بیمه تا ۳۰ میلیون تومان خسارت را قبول می‌کند.

سرهنگ مؤمنی افزود: اگر تصادفی صورت گرفت و خسارتی بود، شهروندان عزیز وسایل نقلیه خود را به سمت راست هدایت کرده و عکس و فیلم تهیه کنند تا مسیر حرکت دیگر خودروها را مسدود نکنند. سپس می‌توانند به شرکت‌های بیمه مراجعه کرده و خسارت خود را تا مبلغ ۳۰ میلیون تومان دریافت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید