افزایش جدید حقوق بازنشسته‌ها در راه است؟

    کد خبر :894345
افزایش جدید حقوق بازنشسته‌ها در راه است؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان به سازمان بازنشستگی کشوری بابت استمرار همسان‌سازی بازنشستگان کشوری تخصیص داده می شود.

حجت عبدالملکی افزود: به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعتقاد داریم و همسان‌سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی هم اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر اساس قواعدی که در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی تصویب شده، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در حال اجراست.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر این اساس مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان به سازمان بازنشستگی کشوری بابت استمرار همسان‌سازی بازنشستگان کشوری و مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بابت استمرار همسان‌سازی بازنشستگان لشکری اختصاص یافته است.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. حسین سیف زاده معلم سابق دانشکده حقوق و علوم سیاسی گفت:

    امیدواریم که با اعمال سیاستهای داخلی و خارجی مثبت به جای برخوردی از یکسو، همبستگی ملت و همپارچگی ملی برای گذار به مدرنیته ایرانی در فضای محلی-جهانی شده و فردی-اجتماعی گرا از سوی دیگر، با ابتناء به عشق و تجلی آن در پندار-نیک-گفتار-نیک-کردار نیک-کارآفرینی-نیک،میهن عزیز به دمکراسی اخلاق -پایه رسیده، و کیفیت عالی زندگی برای هر ایرانی، بدون در نظر گرفتن جنسیت-اعتقاد-قومیت، فراهم شود

دیدگاهتان را بنویسید