افزایش امنیت نسخه اندرویدی واتس اپ

    کد خبر :636390

سرانجام امنیت نسخه اندرویدی واتس اپ نیز به اندازه امنیت نسخه آی او اس این برنامه افزایش یافت تا رمزگذاری مکالمه های خصوصی و گپ های گروهی برنامه اندرویدی واتس اپ نیز بهینه سازی شود.

 

واتس اپ قابلیت امنیت بیومتریک نسخه آی او اس را به نسخه اندرویدی این برنامه اضافه کرده تا با این به روزرسانی، ایمنی کاربران واتس اپ بیش از پیش در گوشی های اندرویدی افزایش یابد.

 

از سوی دیگر قابلیت قفل با اثر انگشت نیز که قبلا تنها در نسخه آی او اس واتس اپ در دسترس بود به گوشی های اندرویدی نیز اضافه شده است. با فعال کردن قابلیت یادشده دسترسی به برنامه واتس اپ تنها از طریق وارد کردن اثر انگشت امکان پذیر است.

 

کاربران اندروید برای فعال کردن قفل اثر انگشت واتس اپ باید بر روی آیکون تنظیمات کلیک کنند و سپس گزینه حساب کاربری و سپس حریم شخصی و در نهایت بازکردن قفل با اثر انگشت را انتخاب کنند. این قابلیت را می توان به گونه ای تنظیم کرد که بعد از گذشت مدت زمان خاصی فعال شود یا هر بار در زمان بازشدن برنامه وارد کردن اثر انگشت ضروری باشد.

 

البته کاربران نسخه آی او اس واتس اپ می توانند قابلیت فیس آی دی با باز کردن قفل برنامه با چهره شان را نیز فعال کنند، ولی این خدمات برای نسخه اندروید واتس اپ در دسترس نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید