نحوه آپدیت شدن گوشی های سامسونگ تغییر می کند

    کد خبر :1057987
سامسونگ

شرکت سامسونگ با عرضه گوشی گلکسی A55 نحوه بروزرسانی شدن نرم افزاری گوشی‌های خود را تغییر داد و برای کاربران ساده‌ و کارآمدتر شد.

بازتاب- به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مدت‌هاست که یک ضعف بزرگ برای دستگاه‌های اندرویدی بوده است. CGoogle برای بهبود این موضوع با به‌روزرسانی‌های مکرر و ویژگی‌هایی مانند به‌روزرسانی‌های یکپارچه برای تجربه کاربری بهتر کار کرده است. با این حال، پذیرش گسترده به‌روزرسانی‌های یکپارچه توسط تولیدکنندگان بزرگ کند بوده است. این در نهایت با سامسونگ گلکسی A55 5G، اولین گوشی این شرکت که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، تغییر خواهد کرد.

اگر نمی‌دانید، به‌روزرسانی بدون درز فناوری‌ است که گوگل با اندروید 13 معرفی کرده است. به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید را قادر می‌سازد در پس‌زمینه روی یک پارتیشن سیستم جداگانه نصب شوند. پس از آماده شدن، اساساً یک راه‌اندازی مجدد سریع برای جابجایی به پارتیشن به‌روزرسانی شده را تجربه می‌کنید و زمان آپدیت را به حداقل می‌رساند.

سامسونگ

اکنون این ویژگی در حال گسترش است. در واقع، سامسونگ گلکسی A55 5G اولین گوشی سامسونگی بود که ویژگی «به‌روزرسانی یکپارچه» را دریافت کرد. به لطف این ویژگی، کاربران A55 5G می‌توانند به‌روزرسانی‌ها را در پس‌زمینه دانلود و نصب کنند و با راه‌اندازی مجدد گوشی، تغییرات اعمال می‌شوند. بنابراین زمان انتظار برای دانلود حذف شده است. متأسفانه هنوز مشخص نیست که چه زمانی و در چه مناطقی این ویژگی برای دستگاه‌های گلکسی A55 5G در دسترس خواهد بود.

گلکسی A55 5G احتمالاً شروعی برای عرضه این ویژگی توسط سامسونگ محسوب می‌شود. ما انتظار داریم که آن را در بسیاری از مدل‌های آینده سامسونگ، از جمله سری گلکسی S24 ببینیم. با این حال، اگر گوشی فعلی شما چند ساله است، ممکن بوده نتوانید به این ویژگی دسترسی داشته باشید.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ تعیین کند کدام گوشی به این ویژگی آپدیت خواهند شد و کدام گوشی واجد شرایط آن است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید