اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرز مهران

    کد خبر :750634

رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی در ۷ ایستگاه کنترلی توسط ماموران پلیس راه استان ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا در کشور، امسال راهپیمایی اربعین حسینی(ع) به جهت پیشگیری از اپیدمی این بیماری منحوس برگزار نمی شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: کلیه مبادی ورودی و خروجی محورهای ۵ گانه استان در ۷ ایستگاه کنترلی تحت نظارت پلیس راه استان قرار گرفته و اجازه تردد به خودروهای حامل زائران که قصد تردد به مرز مهران را دارند داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: در سال جاری هیچ گونه برنامه ای برای برپایی موکب ها و همچنین خدمات رسانی و پذیرایی به زائران عزیز در شهرستان مهران وجود ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ۴۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در کلیه محورها ارتباطی استان حضور داشته و رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد پایش ترافیکی قرار می دهند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه پل زائر شهرستان مهران مسدود شده و اجازه تردد به وسایل نقلیه غیر مجاز داده نمی شود، گفت: از عاشقان و دلسوختگان حسینی تقاضا داریم با توجه به شرایط اعلام شده توسط مسئولان کشوری و عدم پذیرش زائر توسط کشور عراق از مراجعه به مرز مهران خودداری و رنج سفر ناتمام را برخود تحمیل نکنند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید