اعلام وضعیت اضطراری در پی فروریختن ساختمان مسکونی در فلوریدا

    کد خبر :821899

رییس جمهور آمریکا در پی فرو ریختن بخشی از یک ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه در شهر تفریحی «سرفساید» که تاکنون به کشته شدن ۳ نفر منجر شده، با اعلام وضعیت اضطراری در فلوریدا موافقت کرد.

بعد از فرو ریختن بخشی از یک ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه در شهر تفریحی «سرفساید» نزدیک شهر میامی در ایالت فلوریدا در ساعات بامدادی روز پنجشنبه (به وقت آمریکا)، «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا با اعلام وضعیت اضطراری در فلوریدا موافقت کرد و دستور داد کمک‌های فدرال برای تکمیل تلاش‌های محلی و ایالتی ارائه شود.

به گزارش «ای بی سی»، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که بایدن با اعلام وضعیت اضطراری در فلوریدا موافقت کرده است و بنابراین مقامات ایالتی فلوریدا برای امدادرسانی به مصدومان و یافتن اجساد احتمالی از دولت فدرال کمک دریافت خواهند کرد.

کاخ سفید اعلام کرد این اقدام رئیس‌جمهور آمریکا به وزارت امنیت داخلی و آژانس مدیریت امور اضطراری فدرال این کشور این امکان را می‌دهد که در زمینه کمک رسانی با یکدیگر به هماهنگی برسند.

 

در پی این حادثه، ۵۵ واحد آپارتمانی تخریب شد و طبق گزارش‌ها، اگرچه ۳۵ نفر تخلیه شدند، هنوز بین ۵۱ تا ۹۹ نفر سرنوشت مشخصی ندارند و مفقود تصور می‌شوند.

بر اساس آخرین آمارها، در پی این حادثه تاکنون ۳ نفر کشته و ده‌ها نفر در زیر آوار محبوس شده اند.

به گفته مقامات، تحقیقات برای یافتن علت ریزش این ساختمان در جریان است.

میزان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید