اعلام مشخصات نسخهٔ اروپایی نسل جدید سانگ‌یانگ کوراندو

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۲۱:۰۸
    کد خبر :501157

چندی پیش سانگ‌یانگ پیش‌نمایشی از نسل جدید کراس‌اوور کوراندو را ارائه کرد و حالا پیش از نخستین نمایش جهانی و رسمی آن در نمایشگاه ژنو، اولین جزئیات و مشخصات نسخهٔ اروپایی کوراندو مدل 2020 را اعلام کرده است. این چهارمین نسل کوراندو محسوب می‌شود و پیش‌نمایش طراحی بیرونی آن با رونمایی از کانسپت SIV-2 در نمایشگاه ژنو 2016 ارائه شد. در همین حال، به‌وضوح الهام گیری از مدل کوچک‌تر تیوولی نیز در طراحی بیرونی نسل جدید کوراندو به چشم می‌خورد.

اما به گفتهٔ سانگ‌یانگ، یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های کوراندو نسبت به نسل قبلی، کابین کاملاً جدید آن است. کابین این کراس‌اوور کره‌ای حالا با استفاده از متریال با کیفیت بهتری ساخته شده و به ویژگی‌های مدرنی مثل یک صفحه آمپر دیجیتالی عریض 10.2 اینچی و یک صفحه‌نمایش 9 اینچی برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هم مجهز شده است.

علاوه بر این، سانگ‌یانگ ادعا کرده است که نسل جدید کوراندو فضای سر و فضای صندلی‌های عقب بهتری نسبت به رقبای اصلی خود در کلاس کراس‌اوورهای کامپکت اروپا مثل نیسان قشقایی، اشکودا کاروک و… ارائه می‌کند. نسل جدید این کراس‌اوور کره‌ای 4.41 متر طول، 1.83 متر عرض و 1.67 متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن برابر با 2.65 متر است.

به گزارش پدال نیوز، نسل جدید کوراندو در اروپا با یک پیشرانهٔ 1.5 لیتری بنزینی توربوشارژ جدید به همراه یک نمونهٔ 1.6 لیتری دیزلی بروز شده عرضه خواهد شد اما خبر بزرگ‌تر اینکه قرار است نسخهٔ تمام الکتریکی آن نیز از سال 2020 راهی بازار شود. این نسخهٔ الکتریکی احتمالاً به قوای محرکه‌ای مشابه کانسپت e-SIV مجهز خواهد بود که شامل یک موتور الکتریکی 190 اسب بخاری و یک پکیج باطری 61 کیلووات ساعتی با بُرد 450 کیلومتر می‌شود. جزئیات بیشتر نسل جدید سانگ‌یانگ کوراندو در نمایشگاه ژنو اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید