اعلام قیمت و مشخصات سوزوکی ویتارا 2019

  • خودرو
  • یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ۹:۱۷
    کد خبر :380858

سوزوکی ویتارا در تابستان سال جاری فیس لیفت شد و هم‌اکنون زمان انتشار جزئیات و تصاویر بیشتر از این خودروی ژاپنی فرا رسیده است.

ویتارا 2019 دارای طراحی بهبود یافته شامل جلوپنجره و سپر جدید، چراغ‌های عقب LED و رینگ‌های آلیاژی متفاوت می‌باشد.

کابین این خودرو نیز به‌روز شده است. در این بخش شاهد عناصر نقره‌ای روشن‌تر روی داشبورد، درب‌ها و کنسول مرکزی و همچنین متریال نرم‌تر بالای پشت آمپرها و الگوی جدید برای پانل داشبورد نقره‌ای می‌باشیم. پشت آمپرها نیز جدید بوده و از صفحه‌نمایش اطلاعات رنگی بهره می‌برند.

البته تغییرات فنی مهم‌تر هستند و برجسته‌ترین تفاوت ویتارا 2019 در مقایسه با نسخه سال پیشین پیشرانه‌های توربوی جدید هستند. این پیشرانه‌ها که از S-Cross گرفته شده‌اند جایگزین پیشرانه‌های 1.6 لیتری تنفس طبیعی قبلی می‌شوند.

مدل پایه‌ی این خودرو دارای پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری توربویی است که قدرت 111 اسب بخاری دارد. مدل‌های فول تر ویتارا 2019 از پیشرانه‌ی 1.4 لیتری توربو با خروجی 140 اسبی و گشتاور 220 نیوتون متری استفاده می‌کنند. البته تاکنون هیچ خبر رسمی درباره قوای محرکه دیزلی ویتارا منتشر نشده است.

سیستم چهار چرخ محرک AllGrip سوزوکی صرف‌نظر از نوع تریم و نوع گیربکس به عنوان آپشن عرضه می‌شود. کم‌مصرف‌ترین نسخه‌ی ویتارا از نوع 1 لیتری دنده دستی و دیفرانسیل جلو است که طبق ادعای سوزوکی مصرف سوخت متوسط 5.3 لیتری را بر جای می‌گذارد.

ویتارا همچنین از نظر سیستم‌های ایمنی نیز به‌روز شده و سیستم ترمز راداری قبلی جای خود را به سیستم حمایت ترمز حسگر دوگانه یا DSBS داده است. اگرچه سیستم قبلی از راداری با موج میلی‌متری سود می‌برد اما سیستم جدید هم از دوربین مونوکولار و هم رادار لیزری سود برده و به همین دلیل دارای قابلیت تشخیص عابران پیاده می‌باشد.

DSBS شامل هشدار خروج خودرو از خط، تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب می‌باشد.

هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری ویتارا 2019 در تمامی بازارها منتشر نشده اما قیمت این خودرو در آلمان از 18650 یورو آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید