اعلام آخرین وضعیت ترافیک در معابر شهری و بزرگراهی شهر تهران

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۹:۱۲
    کد خبر :899745
اعلام آخرین وضعیت ترافیک در معابر شهری و بزرگراهی شهر تهران

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیک در معابر شهری و بزرگراهی شهر تهران را اعلام کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز چهار شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ گفت: با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود نداشت و بار ترافکی روان و آرامی در اکثر محورها در این روز شاهد بودیم.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت تا کبیری، غرب به شرق بزرگراه حکیم تا کاشانی، می‌باشد

سرهنگ شریفی گفت: ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله تا جناح و غرب به شرق نیایش تا سردار جنگل، آزاد راه تا پل شرقی و صدر تا شریعتی می‌باشد.

سرهنگ شریفی اضافه کرد: بار ترافیکی زین الدین تا امام علی (ع)، شرق به غرب بابایی تا پل نیروی زمینی، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) تا گلشن دوست، جنوب به شمال نواب تا نهم دی و ربن الدین تا بزرگراه امام علی (ع) و خیابان آزادی تا استاد معین می‌باشد.

سرهنگ شریفی همچنین به چند نکته مهم در خصوص تردد دانش آموزان از سطح معابر داشت و از والدین خواست این موراد را حتما رعایت و به فرزندان خود آموزش دهند.

وی ادامه داد: از جمله این موارد می‌توان به نکات فوق اشاره داشت: بر حذر داشتن کودکان از دویدن و بازی کردن در خیابان، ممنوعیت شوخی کردن در سطح سواره‌رو، ممنوعیت دویدن به‌دنبال وسایل نقلیه، عبور از محل‌های غیر مجاز، ممنوعیت مطالعه در خیابان، خودداری از قدم‌زدن در سطح سواره‌رو، عجله نکردن هنگام عبور از سطح سواره‌رو و توجه به جهت حرکت وسایل نقلیه در خیابان.

به گزارش ایلنا، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از والدین خواست دانش آموزان خود را با این موارد بیش از پیش آشنا سازند: آشنایی با چراغ عابر پیاده و توجه به آن، آشنایی با خطر عبور از مقابل وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی و خطر عبور در شب از خیابان با لباس تیره و در روشنایی ناکافی که رعایت این نکات می‌تواند تا حدود زیادی از بروز آسیب به دانش آموزان بکاهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید