اعطای تندیس مدیریت برگزیده‌ جهادی به بنیاد برکت

  • اقتصادی
  • پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۳۹

مجمع عالی نخبگان مدیریت ایران، لوح تقدیر و تندیس مدیریت برگزیده‌ی جهادی کشور با رویکرد نقش‌آفرینی در اقتصاد مقاومتی را به مدیرعامل بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اعطا کرد.

به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، در دومین آیین ملی و میهنی بزرگداشت خلیج‌فارس، مجمع عالی نخبگان مدیریت ایران با بررسی ملاک‌هایی هم‌چون فعالیت‌های شفاف و سالم اقتصادی و بهره‌گیری از الگوها و فرآیندهای علمی تجربه‌شده‌ جهانی و سایر شاخصه‌های مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، مدیرعامل بنیاد برکت را حایز استانداردهای مدیریت جهادی و فعالیت در راستای اقتصاد مقاومتی تشخیص داد و صلاحیت وی را برای عضویت در مجمع عالی نخبگان مدیریت ایران تأیید کرد.
مجمع عالی نخبگان مدیریت ایران، در دومین آیین ملی و میهنی بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و با عضویت جمعی از اندیشمندان و نخبگان حوزه‌ی کسب و کار کشور تشکیل شده و قرار است به ارایه‌ دیدگاه و نظرات مشورتی و راهبردی به مسئولان کشور بپردازد.

اعضای این مجمع پس از بررسی‌های دقیق و ارزیابی علمی و سنجش عملکرد مدیران و دستگاه‌های مختلف با معیارهای مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و به عضویت این مجمع درآمده‌اند.
در همین راستا تندیس و لوح تقدیری از سوی این مجمع به عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت به عنوان مدیر نمونه در حوزه‌ی مدیریت جهادی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اعطا شد و از عملکرد موفق بنیاد برکت در این دو حوزه، قدردانی به عمل آمد.
بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طی چند سال فعالیت خود، با بیش از 7250 میلیارد تومان سرمایه‌‌گذاری در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور، کارنامه‌ موفقی از خود در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، توسعه‌ی عدالت آموزشی، سلامت الکترونیک، توسعه‌ی خدمات بهداشتی و درمانی، امور زیربنایی و عمرانی، خدمات بیمه‌ای، حمایتی و عام‌المنفعه در مناطق محروم به جای گذاشته است.
نظر به تأکید رهبر معظم انقلاب به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال‌های اخیر، نزدیک به 5500 میلیارد تومان از کل سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در مناطق محروم، صرف توانمندسازی اقتصادی، تولید، اشتغال و تقویت بنگاه‌های اقتصادی در مناطق کم‌برخوردار کشور شده که در نتیجه‌ی این اقدام، بیش از 180 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید