اصرار به بی حجابی کنید دستگیر می شوید

    کد خبر :1014211
رادان

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اگر فردی بر بی‌حجابی اصرار داشته باشد، حتماً دستگیر و تحویل مقامات قضایی می‌شود.

او که با تسنیم گفت و گو می کرد، با بیان اینکه ورود پلیس به مسئله حجاب یک مقوله خیرخواهانه است، افزود: شاید در کل کشور به تعداد انگشتان یک دست بودند افرادی که در برابر پلیس مقاومت کردند و قانون را رعایت نکردند.

فرمانده کل انتظامی ضمن تشکر از افرادی که به قانون پایبند هستند و از دستورات پلیس تمکین می‌کنند، بیان کرد: مجدداً از آن‌هایی که اقدام به هنجارشکنی و دعوت به بی‌حجابی می‌کنند درخواست می‌کنم که این هنجار (رعایت حجاب) را خودشان تبلیغ کنند و به قانون کشور احترام بگذارند.

سردار رادان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در ۲۵ روز گذشته شخصی در این زمینه دستگیر شده است یا خیر، اظهار کرد: بله افرادی در این زمینه دستگیر شدند؛ اما دستگیری‌ها بسیار کم بوده است، دلیلش هم این است که این اکثر خانم‌ها و دخترانی که حجابشان ایراد داشته از روی غفلت بوده و بعد از تذکر پلیس حجابشان را رعایت کردند.

وی با بیان اینکه فردی غفلتی انجام دهد در واقع غافل است و پلیس با غافل مجرمانه برخورد نمی‌کند، افزود:، اما اگر فردی بر این موضوع (بی‌حجابی) اصرار داشته باشد، حتماً توسط مأموران پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی می‌شود تا برابر قانون با او برخورد شود.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: البته گروه دومی هم هستند که بی‌حجابی را در فضای مجازی ترویج می‌دهند و احساس می‌کنند که فضای مجازی یک فضای باز است که می‌توانند هر نوع از ناهنجاری را به جامعه تزریق کنند.

سردار رادان گفت: تفاوت این افراد با دیگران در این است که مستقیماً افرادی را مخاطب قرار می‌دهند و عامدانه این جرم را مرتکب می‌شوند به همین دلیل برخورد قضایی با این‌ها سخت‌تر خواهد شد.

انتخاب/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید