اسپیکر دور گردنی سونی SRS-NB10 با طول عمر باتری 20 ساعته رونمایی شد

    کد خبر :826791

سونی را به جرات می‌توان از برندهای موفق تولیدکننده سیستم‌های صوتی و تصویری دانست. این شرکت به تازگی اسپیکر دور گردنی SRS-NB10 را معرفی کرده که طول عمر باتری بسیار طولانی دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–اسپیکرهای دور گردنی نه تنها حمل و نقل راحتی دارند، بلکه تجربه کاربری آسانی هم می‌توان با آنها داشت. محصول SRS-NB10 سونی نیز از این دسته دیوایس‌ها است. این اسپیکر بی سیم به راحتی دور گردن قرار گرفته و کیفیت صدا شفاف و بالایی هم به مخاطب ارائه می‌دهد.

سونی SRS-NB10 اسپیکر تمام عیار دورگردنی

یک رادیاتور غیرفعال برای تقویت بیس در این اسپیکر تعبیه شد. پشتیبانی از بلوتوث 5.1، پشتیبانی از کدک SBC و AAC، دامنه انتقال فرکانس 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، پشتیبانی کدکهای صوتی ل A2DP / AVRCP / HFP / HSP و برخی دیگر، بخشی از ویژگی‌های این اسپیکر کاربردی است.

این اسپیکر دارای فناوری Voice Pickup بوده که صدا را به صورت فراگیر ضبط کرده و برای طرف مقابل پخش می‌کند. همچنین از اتصال چند نقطه‌‌‌ای پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد همزمان به دو دستگاه متصل شوید. وزن اسپیکر 113 گرم است و با یک بار شارژ بیش از 20 ساعت طول عمر باتری دارد. برای شارژ آن نیز باید از پورت usb-c بهره گرفت.

اسپیکر نک بند SRS-NB10 سونی با قیمت 149 دلار از سپتامبر در بازار عرضه خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید