استیضاح وزیر بهداشت به مجلس رسید

    کد خبر :946548

 نماینده مردم گرگان اظهار کرد: طرح استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۳۰ امضا تقدیم هیات رییسه شده و باید در دستور صحن علنی قرار گیرد.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با امضای بیش از ۳۰ نماینده به هیات رییسه مجلس خبر داد.

ایلنا نوشت: رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابزارهای نظارتی که به منظور نظارت بر عملکرد مسئولان اجرایی در اختیار نمایندگان قرار دارد، گفت: حق یک نماینده این است که به واسطه وجود مشکلات و مسائل و مراجعات صورت گرفته از حوزه انتخابیه‌اش و در سطح کشور از ابزارهای نظارتی خود همچون تذکر، سوال و استیضاح در جهت اصلاح امور استفاده کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر وزرا در زمان بررسی صلاحیت در مجلس به ارائه برنامه‌ها، استراتژی و اهدافشان می‌پردازند که باید در همان مسیر اقدامات خود را انجام دهند. طبیعتا با عدول از برنامه‌ها، نمایندگان با هدف اصلاح امور بعد از بیان تذکرات لازم به سمت استفاده از ابزارهای نظارتی حرکت می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در ادامه با اشاره به طرح استیضاح وزیر بهداشت عنوان کرد: یکی از دلایل طرح استیضاح وزیر بهداشت، مدیریت‌های ضعیف در سطح کشور اعم از مدیریت‌های ستادی در سطح استانی و کشوری است که تحول در این زمینه به ایجاد تغییرات نیاز دارد ولی چنین عزمی دیده نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید