استون مارتین DBX به زودی رونمایی می‌شود

  • خودرو
  • یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷
    کد خبر :882127
استون مارتین DBX به زودی رونمایی می‌شود

اکنون، تصاویری از سومین نسخه از استون مارتین DBX در صفحه فیس بوک این خودروساز مستقر در Gaydon منتشر شده است. این عکس به شکل تصویری سایه‌دار از نمای جانبی این خودرو شاسی بلند منتشر شده که کمی از طراحی نسخه استاندارد این خودرو را نشان می‌دهد.

بر اساس این عکس منتشر شده، به نظر می‌رسد DBX S یک دیفیوزر بزرگ در سپر عقب خود خواهد داشت، در حالی که اسپلیتر جلو نیز به طور قابل توجهی در جلو بزرگ است. جدا از طراحی چرخ‌های آن متفاوت هستند، این دو مورد نشان می دهد اکنون تنها تغییرات ظاهری در DBX هستند.

این خودرو قرار است در یک فوریه ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شود و در آن زمان مشخصات بیشتری از این خودرو فاش خواهد شد. استون مارتین DBX S یک خودروی فرضی پس از معرفی نسخه مجهز به پیشرانه V ۸ موجود در سطح جهانی و مدل ۶ پیشرانه خطی منحصر به فرد برای بازار چین، به عنوان تریم جدید با مشخصات بالا خواهد بود.

شاید بتوان گفت تنها تفاوت DBX S نسبت به نسل‌های قبل پیشرانه آن است که باعث می‌شود ادعای “قوی‌ترین SUV لوکس جهان” به حقیقت بپیوندد. قدرتمندترین SUV لوکس جهان بودن به این معنی است که باید از پورشه کاین توربو GT با ۶۳۱ اسب بخار و لامبورگینی اوروس ۶۴۱ اسب بخاری پیشی بگیرد.

جای طرح یک سوال خالی است و آن اینکه آیا DBX S از یک موتور V ۱۲ بهره می‌برد؟ این در حال حاضر یک سوال است، اما می‌توان گفت که این خودروساز دارای موتور توربو دوقلو V ۱۲ است که در DB ۱۱ و DBS به کار برده شده و احتمالا در این خودروی جدید به کار برده می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید