استوری بیرانوند برای پرسپولیس

  • کامنت
  • چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۳
    کد خبر :1006161
استوری بیرانوند پرسپولیس

پیام اینستاگرامی علی بیرانوند، ابراز تمایل آشکار او به جدایی از پرسپولیس است؟

علیرضا بیرانوند که یک هفته جنجالی و پرماجرا را پشت سر گذاشت، اکنون در پستی بخشی از نارضایتی خود از باشگاه را علنی کرد. البته او در این استوری تنها به ابهامات اضافه کرده است.

گلر ملی‌پوش پرسپولیس که طی چند روز اخیر تمام تیتر اصلی رسانه‌های ورزشی را در خصوص فسخ قرارداد و ماجرای پایان همکاری‌اش و در ادامه مذاکره با استقلال به خود اختصاص داده بود، اکنون بعد از سکوت محض در خصوص این اتفاقات در یک استوری اینستاگرامی به آن پاسخ داده است.

او استوری خود را با کنایه نسبت به انتقال‌های چند روز و چند ساعت اخیر فوتبال ایران و ارقامی که درباره آن به صورت رسمی و غیررسمی منتشر شده، آغاز کرده و نوشته:

امروز که پرده‌ها کنار رفته و رقم بسیاری از قرارداد‌ها منتشر شده همه میتوانند ببیند و قضاوت کنند که من علیرضا بیرانوند در انتخابهایم به مسائل مالی اهمیت داده ام یا نه.

حالا با وجدانی آسوده رو به هواداران پرسپولیس می‌گویم من با قلبم ماندم و در کنار هم‌تیمی‌هایم برای سربلندی تیم جنگیدم.

بخش مهم پیام بیرانوند از اینجا به بعد است. او آشکارا از جدایی حرف می‌زند و می‌گوید:

امروز، اما دلخورم، چون بی‌مهری دیده‌ام خواسته یا ناخواسته در آستانه تصمیمی دشوار قرارم داده‌اند؛ و بعد: می‌خواهم اطمینان داشته باشید روز‌های درخشانی را که با هم ساختیم فراموش نخواهم کرد؛ و در نهایت: حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از من بگیرند، امیدوارم درکم کنید.

به نظر می‌رسد این متن احتیاج به باز کردن کدهایش دارد که احتمالا، موضوع نارضایتی مالی بیرانوند از پرسپولیس و لزوم تجدید نظر در قراردادش برای ادامه همکاری جانمایه آن است. در خط آخر پیام اینکه بیرانوند نوشته”حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از من بگیرند” چیزی جز این نیست که با ارقام پیشین حاضر به حضور در جمع هم‌تیمی‌های سابق نخواهد بود.

اما “تصمیم دشوار” ناشی از بی‌مهری هم نکته مهمی است. جدایی؟ حضور در تیم رقیب؟ خروج از ایران و بازی در یک لیگ جدید؟ شاید هم هیچ‌کدام از اینها. بازی ادامه دارد.

ورزش سه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید