استعلام قیمت بیمه بدنه پارسیان و پاسارگاد

    کد خبر :915810

بیمه بدنه پارسیان و بیمه بدنه پاسارگاد، از جمله پر فروش ترین بیمه های بدنه در ایران شناخته می شوند. دلیل فروش بالای این بیمه های بدنه را می توان در قیمت مناسب، مزیت ها و پوشش های بی نظیرشان جست و جو کرد. شرکت های بیمه پارسیان و پاسارگاد از بهترین و معروف ترین شرکت های بیمه در ایران به شمار می روند.اعتبار این شرکت های بیمه به گونه ای است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند بیمه های بدنه مورد نیاز خود را از این شرکت ها خریداری کنند. در این محتوا به بررسی کامل بیمه بدنه پارسیان و پاسارگاد می‌پردازیم. اگر قصد آشنایی با این بیمه های بدنه را دارید تا پایان کار ما را همراهی کنید.

مزایا و پوشش های بیمه بدنه پاسارگاد

در این بخش از مقاله در مورد بیمه بدنه پاسارگاد و مزایا و پوشش های آن توضیحاتی به شما خواهیم داد. بیمه بدنه پاسارگاد مانند تمامی شرکت های بیمه بدنه، پوشش های اصلی را به صورت کامل در اختیار بیمه گزاران قرار می دهد. پوشش های اضافی این بیمه بدنه نیز شامل موارد مهم و گسترده ای می باشد.

تحت آسیب قرار گرفتن وسیله نقلیه در مقابل حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و آتش فشان، سرقت قطعات و لوازم وسیله نقلیه، شکستن شیشه، پاشیدن مواد شیمیایی، رنگ و اسید روی بدنه وسیله نقلیه و… از جمله پوشش های اضافی گسترده بیمه بدنه پاسارگاد به شمار می روند. شما می توانید هر یک از این پوشش های مورد نیاز خود را هنگام خرید بیمه بدنه، به آن اضافه کنید.

استعلام و محاسبه قیمت بیمه بدنه پاسارگاد

استعلام و محاسبه قیمت بیمه بدنه پاسارگاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع خودرو، سال ساخت خودرو، ارزش کنونی خودرو و… نقشی مهم و اساسی در کاهش یا افزایش قیمت بیمه بدنه ایفا می کنند. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیمه های بدنه می توان به تخفیف ها و جریمه ها اشاره کرد.

شرکت بیمه پاسارگاد تلاش می کند تا با ارائه تخفیف های مناسب، زمینه جلب رضایت بیمه گزاران خود را فراهم کند. تخفیف های مناسبتی، تخفیف عدم خسارت، تخفیف خودروی صفر کیلومتر، تخفیف های مناسبتی، تخفیف خرید نقدی بیمه بدنه و… از جمله این تخفیف ها به شمار می روند. بنابراین شما با استفاده از خدمات شرکت بیمه پاسارگاد می توانید از مزایا و خدمات گسترده ای، با بهترین قیمت برخوردار شوید. شما بیمه گزار محترم برای استعلام بیمه بدنه پاسارگاد، می توانید به سایت های ارائه دهنده خدمات بیمه پاسارگاد مراجعه نمایید.

روش های خرید بیمه بدنه پاسارگاد

برای خرید بیمه بدنه پاسارگاد می توانید از طریق روش های مختلفی اقدام نمایید. مراجعه حضوری به شرکت بیمه پاسارگاد و نمایندگی های این شرکت بیمه، یکی از روش های خرید این بیمه بدنه می باشد. البته شرکت بیمه پاسارگاد، جهت جلب رضایت مشتری و صرفه جویی در وقت و زحمت او، امکان خرید آنلاین بیمه بدنه را نیز برای بیمه گزاران فراهم کرده است.

شما می توانید با ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه های مربوطه عملیات خرید این بیمه بدنه را انجام دهید. البته لازم به ذکر است که برای خرید این بیمه بدنه حتما نیاز نیست که کل هزینه را به صورت یکجا و نقدی پرداخت کنید. اما در صورت پرداخت نقدی هزینه، از تخفیف نسبتا خوبی برخوردار خواهید شد.

مزایا و پوشش های بیمه بدنه پارسیان

در این قسمت از مقاله، مزایا و پوشش های بیمه بدنه پارسیان را به صورت کامل برای شما ذکر خواهیم کرد. بیمه بدنه پارسیان علاوه بر پوشش های اصلی که به بیمه گزار ارائه می دهد، چندین پوشش اضافی مفید و کاربردی نیز برای او در نظر گرفته است که بیمه گزار می تواند مطابق نیاز خود، موارد لازم را انتخاب کرده و خریداری کند.

از جمله این پوشش های اضافی می توان به خسارات بلایای طبیعی، شکستن شیشه، پاشیدن رنگ و اسید، نوسانات قیمت خودرو، هزینه ترانزیت، هزینه ایاب و ذهاب و… اشاره کرد. گستردگی پوشش اضافی در بیمه بدنه پارسیان باعث استقبال گسترده از خدمات این مجموعه شده است.

از دیگر مزیت های بیمه بدنه پارسیان می توان به شعبات و نمایندگی های متعدد آن در سراسر کشور اشاره کرد. این شرکت بیمه بیش از 2000 نمایندگی و 70 شعبه در حال خدمت دارد. همچنین این شرکت بیمه از لحاظ سطح توانگری در رده یک قرار دارد. بنابراین پرداخت خسارات را با کیفیت بالایی انجام می دهد.

استعلام و محاسبه قیمت بیمه بدنه پارسیان

استعلام قیمت بیمه بدنه پارسیان را می توان از طریق سایت های ارائه دهنده خدمات بیمه انجام داد. قیمت بیمه بدنه به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع خودرو، تعداد سیلندر آن، جدید یا قدیمی بودن خودرو، نوع استفاده از خودرو، تخفیف ها و جریمه ها از جمله علل تاثیر گذار بر قیمت بیمه بدنه پارسیان به شمار می روند.

هرچه خودرو شما جدیدتر بوده و میزان تخلف های ثبت شده توسط شما کمتر باشد، می توانید از شرکت پارسیان تخفیف های خوبی بگیرید. همچنین شرکت بیمه پارسیان، برای کمک به بیمه گزار در شرایط اقتصادی کنونی، تخفیف های مناسبتی و ویژه ای را نیز برای او در نظر گرفته است.

روش های خرید بیمه بدنه پارسیان

خرید بیمه بدنه پارسیان را می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام دهید. برای خرید بیمه حضوری باید به نمایندگی ها و یا شعبات شرکت بیمه پارسیان مراجعه کرده و ضمن ارائه مدارک و پرداخت هزینه، بیمه بدنه خود را دریافت کنید.

برای خرید اینترنتی بیمه بدنه پارسیان نیز، می‌توایند تمامی اعمال ذکر شده را از طریق مراجعه به سایت نمایندگی های این شرکت بیمه یا وبسایت بیمه باما (bimebama.com) انجام دهید. البته شما می توانید خرید این بیمه بدنه را به صورت اقساطی نیز انجام دهید.

کلام آخر

با توجه به توضیحات داده شده در این مقاله می توان دریافت که خرید بیمه بدنه پارسیان و پاسارگاد، به دلیل مزیت های گسترده و ارائه خدمات مناسب از استقبال گسترده و خوبی برخوردار است. شما بیمه گزار محترم می توانید برای خرید آنلاین بیمه بدنه پاسارگاد به سایت بیمه با ما مراجعه نمایید. همچنین می توانید با استفاده از خدمات مجموعه اینترنتی بیمه با ما، عملیات استعلام قیمت بیمه بدنه پارسیان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید