استخر‌ها در شهر‌های سفید اجازه بازگشایی دارند

  • ورزشی
  • جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱
    کد خبر :718462

فرید فتاحیان دبیر کل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره زمان بازگشایی استخر‌ها گفت: طبق صحبتی که با فدراسیون پزشکی ورزشی داشته‌ام آخرین خبر از بازگشایی استخر‌ها مربوط به شهر‌های وضعیت سفید است. استخر‌های رو باز در شهر‌های سفید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مصوبه فدراسیون پزشکی ورزشی می‌توانند فعالیتشان را آغاز کنند.

فرید فتاحیان ادامه داد: البته استان‌ها اذعان دارند هر استانی ستاد مبارزه با کرونا دارد که نظارت خاص خود را دارند و با بازگشایی استخر‌ها در بخش نامه برخورد متفاوتی دارند.

او درباره زمان آغاز به کار فعالیت ملی پوشان شنا گفت: هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد. نامه‌ای به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال و تقاضا کرده‌ایم وضعیت ملی پوشان شنا که برای مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت خواهند کرد را در نظر بگیرند.

فتاحیان تاکید کرد: با توجه به رطوبت استخر‌ها و تسریع شیوع ویروس کرونا در این محیط باید تمام پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود. در صدد هستیم ۴-۵ ملی پوش شنا بتوانند تمرینات خود را آغاز کنند.

دبیر کل فدراسیون شنا در پاسخ به این سوال که در صورت عدم فراهم شدن شرایط در تهران برای بازگشایی استخر‌ها می‌توان اردو‌ها را در شهر‌های سفید برگزار کرد یا خیر؟ گفت: برای انجام این کار مشکلاتی وجود دارد. برای مثال جزیره کیش فقط به افراد بومی اجازه می‌دهد و راه را برای سایر افراد بسته است و این امکان وجود ندارد. تیم ملی کشتی نیز قصد انجام چنین کاری داشت، اما نشد. در تلاش هستیم اردویی را برای ملی پوشان که برای کسب سهمیه المپیک شانس دارند فراهم کنیم.
منبع: مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید