از «موتو E6» تا چه حد انتظار داشته باشیم؟ / نگاهی به باتری 3،000 میلی آمپری یک گوشی پرهیاهو

    کد خبر :535165

مشخصات دقیق جدیدترین محصول شرکت موتورولا یعنی موتو E6 طی هفته گذشته تا حد زیادی افشا شد اما در خصوص وضعیت باتری این گوشی اطلاعات چندانی در دست نبود و اکنون این اطلاعات نیز افشا شده است.

این روزها برای کاربران بسیار مهم است که وضعیت باتری تلفن های هوشمندشان ایده آل باشد چرا که بخش مهمی از فعالیت های کاربران با گوشی های هوشمند صرف بازی، شبکه های اجتماعی و تماس های آنلاین می شود.

به همین خاطر است که وضعیت باتری گوشی های جدید «موتوE6» از مهمترین مواردی بود که از سوی کاربران پیگیری می شود و از قضا مبهم هم بود. اکنون به لطفFCC ، می دانیم که باتری موتو E6 یک باتری سلولی 3000 میلی آمپری است که 1،000 میلی آمپر کوچکتر از آن چیزی است که در دوربین سلفی موتو E5 استفاده شده بود. طول این محصول 149 میلیمتر خواهد بود.

فهرست FCC شماره مدل XT2005-3 در Moto E6 است و نشان می دهد دوربین اصلی در مرکز قرار گرفته است. این نمودار به ما نشان می دهد که موتو E6 با اندازه واقعی صفحه نمایش 5.45 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل ارائه می شود و دارای پردازنده اسنپدراگون 430 SoC و 2 گیگابایت رم، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است.

موتورولا هنوز تاریخ دقیق رونمایی از E6 را اعلام نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید