رونمایی از طرح های جدید بانک دی

    کد خبر :765822

با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت عامل و مدیران ارشد بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های جدید بانک دی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک دی، در این مراسم که با حضور سردار علی اصغر گرجی زاده، مشاور حقوقی و محمود باقری،مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی زینبی، مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی و محسن امیری، مدیرعامل گروه مالی دی برگزار شد، دکتر برات کریمی مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از حمایت های مهندس سعید اوحدی، معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، آزادسازی سهام خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری، به صفر رسیدن اضافه برداشت از بانک مرکزی، کاهش چشمگیر NPL، کاهش قیمت تمام شده پول و فروش بخش زیادی از اموال و املاک مازاد بانک را از اقدامات اساسی انجام شده در این دوره دانست و افزود: در کنار این اقدامات، فعال کردن ظرفیت های بانک در حوزه خدمات کارمزدی، فعالیت های ارزی و بانکداری الکترونیک، سرعت بیشتری در مسیر سودآوری ایجاد کرده است.

کریمی با اشاره به این که حرکت سریع بانک دی به سمت بانکداری حرفه ای و نیز بهبود شاخص های عملیاتی با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت، گفت: راه اندازی واحدهای بانکی در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور را در راستای تکریم و خدمت‌رسانی به جامعه هدف دانست و گفت: همه تلاش ما این است که در راستای رضایت حداکثری خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری به عنوان سهامداران اصلی بانک گام برداریم.

دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی رییس هیئت مدیره بانک دی نیز در این مراسم به توسعه خدمات مطلوب تر برای فراهم آوردن رضایت هر چه بیشتر خانواده معزز شهدا و ایثارگران را در حوزه های مالی و بانکی تاکید کرد.

دکتر ارجمندی با اشاره به این که اساس فعالیت نظام بانکی بر مبنای اعتماد است، گفت: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان مهم ترین رمز پایایی و ماندگاری یک بانک خصوصی است و بانک دی در حال بازنگری در فرایندها و توسعه سبد محصولات و خدمات است و به زودی شاهد تحولات بزرگی در این زمینه خواهیم بود.
رییس هیئت مدیره بانک دی، تربیت نیروهای متخصص و توانمند، اداره کردن امور بانک با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص داخلی و حذف دارایی های سمی را از جمله الزاماتی برشمرد که پیاده سازی آن‌ها، آینده درخشان این بانک را رقم خواهد زد.

ارجمندی در پایان افزود: بانک به طور جدی بر روی کاهش زیان انباشته و کاهش میزان بدهی به بانک مرکزی متمرکز شده و با عزم جدی تیم مدیریت و تلاش مضاعف تمامی کارکنان، این موارد در اسرع وقت به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

سردار علی اصغر گرجی زاده، مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با قدردانی از ارائه خدمات مطلوب بانک دی به خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری،گفت: بانک دی در این مدت عملکرد قابل قبولی داشته است .

سردار گرجی زاده، بهبود و ارتقای شاخص های مهم بانکی مانند کاهش NPL، افزایش تعداد و مبلغ تسهیلات خرد به ویژه تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مشتریان و کاهش معوقات بانکی را از مهم ترین الزامات بانک برای دستیابی به اهداف دانست.

گرجی زاده با اشاره به اقدامات موثر بانک دی در آزادسازی دارایی های منجمد افزود: با توجه به ظرفیت های موجود و نیز حمایت های همه جانبه بانک مرکزی و بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظار می رود، بانک دی با توسعه خدمات و تنوع بخشی در سبد محصولات، جایگاه خود را در نظام بانکی ارتقا بخشد.

محمود باقری، مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز عملکرد بانک دی و بهبود شاخص های عملیاتی آن در حوزه های مختلف را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اقدامات انجام شده می توان به آینده این بانک بیش از پیش امیدوار بود و بدون تردید تعامل بانک با شرکت های زیرمجموعه بنیاد شهید زمینه ارائه خدمات گسترده تر و مطلوب تر را برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران به ارمغان خواهد آورد.

علی زینبی، مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به این که بانک دی در حال حرکت در مسیر بهبود است، افزود: انتظار می رود مدیران ارشد بانک و کارکنان با فعالیت های انقلابی و جهادی تا پایان سال جاری ضمن ایجاد بهبود در شاخص های مختلف بانک، زمینه رضایت حداکثری مشتریان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران را فراهم آورند.

رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی نیز در این جلسه با بیان این که تغییراتی اساسی در شاخص های عملیاتی بانک و نیز شیوه های خدمات رسانی به مشتریان ایجاد شده است، گفت: تربیت مدیران حرفه ای، توسعه بانکداری الکترونیکی به منظور کاهش هزینه ها و نیز پررنگ تر شدن نقش مسئولیت اجتماعی در فعالیت های بانک به صورت جدی در دستور کار است.

طاهری در ادامه به تشریح طرح های جدید بانک دی پرداخت و گفت: سامانه شهد، سجام، سجاد،«CRM»،«CRS»، تسهیلات ویژه کرونا، رفاه کارت،«Cashless»، «کیوسک صدور کارت هدیه» و راه اندازی مرکز پاسخگویی شرکت بیمه دی، طرح های جدید بانک دی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک، بازاریابی و ارتباط با مشتریان است که امیدواریم با اجرای آن ها، زمینه رضایت هر چه بیشتر مشتریان و جامعه هدف فراهم شود.

در ادامه این مراسم، با حضور اعضای حاضر در جلسه از طرح های نوین بانک دی رونمایی شد.

گفتنی است در پایان این مراسم، مرکز 24 ساعته CRM به صورت رسمی با حضور مدیران ارشد بانک و بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید