ارتش ونزوئلا در حمایت از مادورو ۱۰ فوریه رزمایش برگزار می‌کند

    کد خبر :475845
ارتش ونزوئلا

پس از اینکه واشنگتن و تعدادی از کشورهای منطقه رهبر اپوزیسیون ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور “مشروع” این کشور به رسمیت شناخته و از رئیس جمهور کنونی ونزوئلا خواستند کناره‌گیری کند، مادورو اعلام کرد: دلیلی نمی‌بینم استعفا دهم.

به گزارش بازتاب، به نقل از خبرگزاری اسپوتینک، نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در کنفراس خبری اعلام کرد: دلیلی نمی‌بینم که از پست ریاست جمهوری استعفا دهم. من زنده و سالم هستم. من به خاطر برخی مسائل از ریاست جمهوری استعفا نمی‌دهم.

همچنین مادورو اعلام کرد که رزمایش نظامی توسط نیروهای مسلح این کشور از ۱۰ تا ۱۵ فوریه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این رزمایش گفت: نیروهای مسلح کشورما نشان خواهند داد که این کشور غیرقابل حمله است. این رزمایش در حفاظت از خاک کشور، سواحل و رودخانه‌ها برگزار می‌شود.

او افزود: ارتش کشور این قابلیت را دارد که در برابر هر گونه دشمن امپریالیست که می‌خواهند وارد خاک این کشور شوند مقاومت کند.

مادورو اضافه کرد: مردم ونزوئلا ونیروهای مسلح این کشور از وقوع هر گونه کودتا همان گونه که واشنگتن در نظر دارد جلوگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: میلیون‌ها نفر در سراسر جهان می‌دانند که ونزوئلا یک کشور دموکراتیک است و می‌دانند تحولات اخیر یک کودتا ضد ونزوئلا بوده که توسط آمریکا اجرا شده است.

وی ادامه داد: آمریکا پیشنهاد یک نشست درباره ونزوئلا در شواری امنیت داده است. بگذارید این نشست برگزار شود. ما از آن استقبال می‌کنیم. این چیزی است که ما می‌خواهیم. من از وزیر خارجه کشورم می‌خواهم که به نیویورک رفته و از ونزوئلا دفاع کند.

او در ادامه اظهارتش رهبر اپوزیسیون ونزوئلا را به عنوان “عروسک خیمه شب بازی” آمریکا اعلام کرد. با این حال او روز جمعه اعلام کرد که آماده مذاکرات با رهبر اپوزیسیون ونزوئلا است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید