ارائه تسهیلات مسکن و خودرو به خبرنگاران

    کد خبر :1026043
تسهیلات مسکن خودرو خبرنگاران

به دنبال ارائه تسهیلات ارزان قیمت و وام کم سود برای اعضای صندوق هنر هستیم.

محمدمهدی اسماعیلی، درباره دادن تسهیلات مسکن و خودرو به خبرنگاران گفت: نخست آن‌که کار مسکن و بحث‌های مربوط به مسکن را شروع می‌کنیم و به زودی کلنگ‌زنی شهر هنر را خواهیم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: هنر به معنای نه هنر صرف، اختصاری است (ه) به معنای هنرمندان، (ن) به معنای نویسندگان و (ر) به معنای روزنامه‌نگاران است.

وی ادامه داد: در حال آغاز ساخت ۲ هزار واحد هستیم. وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارشاد در حال همکاری هستند. زمین این کار برای خودمان است و در بهترین نقطه پرند در کنار دانشگاه آزاد در حال ایجاد «شهر هنر» هستیم.

اسماعیلی درخصوص تسهیلات خودرو بیان کرد: در مورد خودرو گفتیم تسهیلاتی را ارائه دهند. ان‌شاالله به زودی سامانه‌اش بالا خواهد آمد و بتوانیم به همه اعضای صندوق که شرایطش را دارند، تسهیلات ارزان قیمت برای خرید خودرو و تسهیلات جدید ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تسهیلات جدید برای وام کم سود ارائه دهیم که افراد بتوانند وضعیت‌شان را ارتقاء دهند و این برنامه جدی ماست. قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها را منعقد کردیم و الان اجرا می‌شود، بانک‌ها هم پای کار آمدند و این وظیفه ما در صندوق هنر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: امروز در صندوق هنر همه افراد ۶۰ سال به بالا رایگان بیمه تکمیلی می‌شوند. غالباً سن که به بالای ۶۰ سال می‌رود افراد دچار مشکلات سلامتی می‌شوند و نیاز به مراقبت‌های درمانی بیشتری دارند، افراد بالای ۶۰ سال بیمه تکمیلی‌شان رایگان است و این یک اتفاق بزرگ است. بدون سر و صدا دوستان من این خدمات را انجام می‌دهند.

وی با بیان این‌که دوستان من بدون سر و صدا این خدمات را انجام می‌دهند، افزود: از جامعه خبری و رسانه‌ای خواهشم این است که در فضای رسانه‌ای این اتفاق را تشریح کنند. در دولت هم آقای رئیس‌جمهور از اقداماتی که در حوزه فرهنگ و هنر رخ داده است، ابراز خوشحالی کردند و این مایه مباهات است که آقای رئیس‌جمهور از گزارشی که دادم ابراز رضایت داشتند.

 ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید