اذعان مدل آمریکایی به “روابط عاشقانه” با بوریس جانسون

    کد خبر :754335

روزنامه دیلی میل امروز (شنبه) گزارش کرد، جنیفر آرکوری، کارآفرین آمریکایی حوزه فناوری در پاسخ به اینکه آیا با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس ارتباط عاشقانه داشته، گفت: فکر می‌کنم باید بگویم که اینطور بوده است.

وی در مصاحبه ای با این روزنامه ادامه داد: جانسون در آن زمان با مارینا ویلر، همسر دوم خود ازدواج کرده بود و با من هم ارتباط داشت!

آرکوری پس از مطرح شدن این اتهامات در چندین مصاحبه تلویزیونی گفته بود که وی و جانسون رابطه بسیار خاصی داشتند اگرچه بارها از گفتن اینکه آنها رابطه‌ای عاشقانه داشتند یا نه، اجتناب کرده بود.

جانسون از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ شهردار لندن بود و سال گذشته میلادی نخست وزیر انگلیس شد. دفتر نخست وزیر انگلیس تاکنون در این باره بیانیه‌ای صادر نکرده است.

دفتر مستقل اجراییات پلیس انگلیس تحقیقاتی را در سپتامبر ۲۰۱۹ و در پی گزارش روزنامه‌ای آغاز کرد که در آن بوریس جانسون زمانی که شهردار لندن بود در افشای ارتباطات شخصی‌اش با آرکوری بازماند؛ این زن که قبلا مدل بوده، در آن زمان هزاران پوند از بودجه دولتی دریافت کرده و آنها در سفرهای رسمی تجاری و کاری خرج کرده بود.

جانسون اتهام ارتکاب خلاف را رد کرده و گفته که همه این اقدامات به درستی انجام شده و علاقه‌ای به بازگو کردن آنها ندارد.

به گزارش ایسنا، در مه سال جاری میلادی دفتر مستقل اجراییات پلیس انگلیس اعلام کرد، جانسون با اقدام کیفری روبرو نمی‌شود. این مساله به دیده بان جرایم شهرداری ارجاع شد چون جانسون در دوران شهرداری خود رئیس دفتر نظارت و جرایم شهرداری بود که برابر با پست یک کمیسیونر پلیس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید