وعده فرماندار ویژه ری برای حل مشکلات قیامدشت؛

اختصاص بودجه ۶۰ میلیارد تومانی به قیامدشت در سال آینده

    کد خبر :225494

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت قیامدشت روشن شده و با تشکیل شهرداری و شورای شهر یکی از مشکلات اساسی این محدوده حل شده است،گفت: مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تا نیمه اول سال ۹۷ به قیامدشت اختصاص خواهیم داد.

هدایت الله جمالی پور در گفت و گو با ایسنا، درخصوص بررسی مشکلات و آخرین وضعیت قیامدشت اظهارکرد: در دولت یازدهم برای حل معضلات قیامدشت اقدامات موثری انجام شد و سرانه‌های لازم برای این شهر تا حدودی تامین شده است. برای مثال طی پیگیری‌های صورت گرفته و مذاکرات با وزیر بهداشت، با توجه به تراکم جمعیت در قیامدشت و هزینه‌بر بودن انتقال بیماران به تهران، مصوبه شبانه‌روزی شدن درمانگاه این شهر را گرفتیم.

وی افزود: بودجه راه‌اندازی اورژانس قیامدشت را فرمانداری تقبل کرد و زمین هم با همکاری شهرداری و بخشداری تأمین شد. همچنین برای تأمین آمبولانس هم تمهیداتی اندیشیده شد تا شهروندان در این منطقه در حوزه درمانی مشکلاتشان مرتفع شود.

جمالی‌پور ادامه داد: قبلا قول کمک ۲۰ میلیارد تومانی را برای شروع کار شهر قیامدشت داده بودیم که خوشبختانه در حال انجام است و محقق خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر تلاش مسئولان قیامدشت از جمله بخشدار خاوران ، امام جمعه ، اعضای شورای شهر و شهردار قیامدشت گفت: امیدواریم با تحقق بودجه و همکاری همه مسئولان مشکلات این شهر به سرعت حل شود. من از نخستین روز حضورم در فرمانداری ری نگاه ویژه‌ای به قیامدشت داشته‌ام.

وی در پایان اظهارکرد: مشکلی که اوایل در قیامدشت داشتیم نامشخص بودن وضعیت این شهر بود؛ به شکلی که معلوم نبود قیامدشت شهرک است یا روستا اما با همت و کمک مسئولان این منطقه توانستیم قیامدشت را به شهر تبدیل کنیم و به‌طورقطع در آینده نزدیک با کمک شهروندان سایر مشکلات قیامدشت مرتفع خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید