اخبار استخدامی شهر تهران و کرج

    کد خبر :960466

بسیاری از افراد از جمله فارغ‌التحصیلان و کسانی که به دنبال تغییر شغل هستند، به صورت مداوم اخبار استخدامی را پیگیری می‌کنند تا بتوانند به مناسب‌ترین آگهی‌های استخدامی دست پیدا کنند. بسیاری از این افراد در شهرهای بزرگی مانند تهران و کرج مستقر هستند و همین موضوع باعث شده که رقابت برای استخدام در شرکت‌ها در این شهرها بیشتر شود.

اما با توجه به اخبار استخدامی جدید، این فرصت برای کارجویان فراهم است که رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی بی‌شمار شرکت‌های مستقر در تهران و کرج ارسال کنند. شرکت‌های بسیاری از جمله شرکت‌های خصوصی معتبر، در ماه آذر آگهی‌های استخدامی خود را منتشر کرده‌اند و وب‌سایت کاریابی ایران تلنت بستر انتشار تمام این آگهی‌های استخدامی است. برای اینکه با این فرصت‌های شغلی و گروه‌های شغلی آنها آشنا شوید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

استخدامی‌های تهران

کلان‌شهر تهران، سهم بزرگی در استخدام های آذر دارد و با نگاهی به آگهی‌های استخدامی شرکت های بزرگ منتشر شده در ایران تلنت می‌توان به تعدد مشاغل و همچنین شرکت‌هایی که در این شهر آگهی منتشر کردند، پی برد. در زمان انتشار این مقاله، بیش از ۲۰۰۰ آگهی استخدامی به شهر تهران تعلق دارد که برخی از پرتکرارترین گروه‌های شغلی در میان این آگهی‌ها عبارت‌اند از:گهی

♦ منابع انسانی

♦ فناوری اطلاعات / توسعه نرم‌افزار و برنامه نویسی

♦ حسابداری

♦ فروش و خدمات پس از فروش

♦ بازاریابی / تبلیغات / تحقیقات بازار و برندینگ

♦ مهندسی

مسلما استخدام در شرکت‌های دولتی و خصوصی مزایای خاص خود را دارند، اما امروزه با توجه به مزایایی که بسیاری از شرکت‌های خصوصی مستقر در تهران به کارمندان خود ارائه می‌دهند، این شرکت‌‌ها به مقصد بسیاری از کارجویان تبدیل شدند و نام آنها در میان آگهی‌های استخدامی آذر نیز دیده می‌شود. این شرکت‌ها شامل اسنپ، زرین رویا، همکاران سیستم، های وب، گلدیران، ایرانسل، دیجی کالا، گروه سولیکو، کارگزاری مفید و گروه ماموت می‌شوند.

برخی از مهم‌ترین مزایای کار در این شرکت‌ها شامل ارتقای شغلی، حقوق و مزایا، ساعت کاری منعطف، امکان رشد و پیشرفت و موارد بسیار دیگر می‌شود. کارجویان در مشاغل مختلف مانند حسابداری، کارشناس منابع انسانی، تحلیل‌گر داده، کارشناس ارشد کمپین‌های بازاریابی، مدیر محصول، کارشناس شبکه و امنیت، سرپرست فروش و بازاریابی، کارشناس فروش، کارشناس بازاریابی دیجیتال، توسعه‌دهنده فول استک و موارد بسیار دیگر، امکان ارسال رزومه برای شرکت‌های شهر تهران دارند.

استخدامی‌های کرج

پس از شهر تهران، کرج بیشترین میزان آگهی استخدامی را دارد و یکی از مهم‌ترین دلایل آن، نزدیک بودن این شهر به تهران و همچنین استقرار کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی بسیار در این شهر است. بررسی آگهی‌های استخدامی کرج در ایران تلنت نشان می‌دهد که بخش بزرگی از این آگهی‌های به گروه خودروسازی و داروسازی تعلق دارد و نام برخی از شرکت‌های معتبر در این حوزه در میان منتشرکنندگان آگهی استخدامی دیده می‌شود. این نام‌ها عبارت‌اند از:

♦ ماشین سازی نیو

♦ رامان خودرو

♦ نوو نور دیسک پارس

♦ بی ای تی پارس

♦ ویتان فارمد

♦ گروه درمان یاب

♦ گروه ماموت

در زمان نگارش این مقاله، حدود ۱۰۰ آگهی استخدامی برای کرج منتشر شده است که بخش عمده‌ای از آگهی‌های استخدام کرج به گروه‌های شغلی بازاریابی و یا مارکتینگ، فروش و خدمات پس از فروش، مهندسی، تولید، مدیریت پروژه، حسابداری، توسعه محصول، برنامه نویسی و منابع انسانی اختصاص دارند و افراد در این گروه‌های شغلی، می‌توانند شغل مناسب خود را پیدا کنند.

مهلت ارسال رزومه

برای مشاهده تمام آگهی‌های استخدامی در آذر ماه باید به سایت ایران تلنت مراجعه کنید. با اینکه ارسال رزومه برای این فرصت‌های شغلی مدت زمان و بازه زمانی مشخصی ندارد، اما برای افزایش شانس خود، خوب است که سریع‌تر از دیگر کارجویان عمل و رزومه خود را برای هر تعداد آگهی استخدامی ارسال کنید.

فراموش نکنید که این شرکت‌ها و دیگر شرکت‌ها ممکن است در این ماه برای فرصت‌های شغلی مرتبط با حوزه کاری شما آگهی استخدامی داشته باشند؛ بنابراین هر چه سریع‌تر این آگهی‌ها و شرح شغلی آنها را بررسی کنید و پس از تطبیق آنها با رزومه خود، برای هر تعداد آگهی استخدامی درخواست ارسال کنید.

منبع: تجارت نیوز

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید