احضار افشاگر اهدای خودرو به دادستانی

  • کامنت
  • شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۸:۲۹
    کد خبر :990582
احضار افشاگر اهدای خودرو به دادستانی

احمدعلیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس که موضوع واگذاری ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در ازای پس گرفتن استیضاح قبلی وزیر صمت را افشا کرده بود از احضار خود به دادستانی کل خبر داد. این نماینده مجلس خبر داده که قرار است امروز (شنبه) ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح به دادستانی مراجعه و درباره ماجرای در اختیار قرار دادن خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس توضیحات خود را ارائه نماید.

علیرضابیگی در صفحه شخصی خود نوشت:

“به فضل الهی ۱۰:۳۰ صبح در دادستانی کل و‌ساعت ۱۲:۳۰ در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخگو خواهم بود.

میدانم پیمودن مسیر حق و ‎عدالت پرمخاطره و آکنده از مشقت خواهد بود”

احضار افشاگر اهدای خودرو به دادستانی

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ احمدعلیرضابیگی سه روز پیش،در مصاحبه ای با اشاره به استیضاح فاطمی امین گفته بود: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودروهایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.

وی با طرح این ادعا که این خودروها در استیضاح گذشته داده شده است، ادامه داد: تکلیف آن ۷۰ خودرو شاسی بلندی که در اختیار مجلس قرار گرفت و ارتباطش با منتفی شدن استیضاح باید مشخص شود، انتظار این است که هیات رئیسه در این خصوص ورود پیدا کند و موضوع ۷۰ دستگاه را به صورت نقد مشخص کنند که چه بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید