احدی: مسابقات قهرمانی کشور در حد رویداد‌های بین المللی برگزار شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۵۲
    کد خبر :136591

سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: به نظرم این مسابقات در حد بین‌المللی در سنندج برگزار شد و تا به حال مسابقاتی با این همه نظم و هماهنگی که برگزار شد، ندیده بودم.

اکبر احدی در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی سالن آزادی سنندج، برگزار شد، اظهارداشت: قبل از هر چیزی باید از رئیس هیأت بوکس استان کردستان تشکر کنم، واقعا نظم و انضباط خوبی در طول این چند روز در مسابقات حاکم بود. به نظرم این مسابقات در حد بین‌المللی در سنندج برگزار شد و تا به حال مسابقاتی با این همه نظم و هماهنگی که برگزار شد، ندیده بودم.

به گزارش فارس ، وی با تشکر از رئیس هیأت کردستان که از پدر بوکس ایران در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها تشکر کرد، گفت: باید از رئیس هیأت بوکس کردستان تشکر ویژه کنم، او در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از پدر بوکس ایران احمد ناطق‌نوری که سال‌ها در رأس مدیریت این فدراسیون حضور داشت تقدیر ویژه‌ای کرد. او با این کار به جامعه بوکس عزت و احترام گذاشت. رئیس هیأت بوکس این استان نشان داد که کار خود را به خوبی بلد است.

احدی در پاسخ به این سوال که از نظر شما کیفیت فنی این مسابقات خوب بود یا خیر، گفت: این دوره از رقابت‌ها از نظر فنی و کیفی تقریباً در سطح متوسطی قرار داشت، جای کار در بوکس ایران زیاد است و جای امیدواری هم در بوکس زیاد است. جوان‌های خوبی را در این مسابقات دیدیم، امیدوارم هرکسی سکان هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت بتواند در بازی‌های آسیایی اندونزی موفق شود، چرا که هرکسی که بیاید واقعاً کار سختی را خواهد داشت.

احدی در پاسخ به این سوال که بوکسورهای جوانی مثل سجاد محمد‌پور عملکرد خوبی را در این مسابقات داشتند، نظر شما در مورد عملکرد جوانان در این رقابت‌ها چیست؟ گفت: بوکسورهایی که با تجربه بودند و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتند در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند و باید از آنها به خاطر این رفتار و احترامی که به تصمیمات مسئولان فدراسیون گذاشتند تشکر کنم. جوان‌تر ها و با تجربه‌ها آمدند و نشان دادند که هنوز در بوکس روزنه‌های امید دیده می‌شود. ما می‌توانیم روی جوان‌ها حساب کنیم اما باید آنها تلاش بیشتری کنند. نفراتی مثل محمدپور، گل‌آرا، محرابی، این بوکسورها تمام نشدنی هستند و می‌توانند یکی از سکوهای آسیا را به خود اختصاص دهند به شرطی که انگیزه و علاقه خود را از دست ندهند. البته باید حمایت شوند.

وی در پایان صحبت‌های خود در مورد عدم حضور احسان روزبهانی در این مسابقات گفت: احسان روزبهانی در آلمان حضور دارد و تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری می‌کند. از شرایط آمدن و نیامدن او هیچ اطلاعی ندارم. فعلاً با همین نفراتی که داریم باید کشتی بوکس را رو به جلو ببریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید