معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱:

اجرای تئاتر های خیابانی در فضای باز تئاتر شهر آغاز شد

    کد خبر :721732

محمد جوادرشیدی در این باره گفت: پس از تعطیلی چند ماهه اجراهای تئاتر خیابانی در فضای پیرامونی تئاتر شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا، ۱۲ گروه نمایشی با مشارکت کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی و معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۱ از امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد تا روز شنبه هفته آینده ۳۱ خرداد فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رشیدی افزود: ۴۸ تئاتر خیابانی با شعار ” من، تو، ما / تئاتر، زندگی، کرونا” همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محوطه مجموعه تئاتر شهر واقع در خیابان انقلاب، چهارراه ولی عصر (عج)، بوستان دانشجو اجرا خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به تماشای این نمایش‌ها بیایند.

به گفته رشیدی به منظور حفظ سلامت شهروندان در پیش گیری از شیوع ویروس کرونا از سوی اداره خدمات شهری این منطقه تمامی سطوح تماس در بوستان دانشجو شامل سکوها، نیمکت‌ها، المان‌ها، سطل‌های زباله، نرده‌ها، تابلوهای جهت نما، سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌ها و … به صورت مستمر ضد عفونی می‌شوند.

وی از علاقمندان به تماشای تئاترهای خیابانی خواست تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تدابیری که برای استفاده شهروندان از محوطه بوستان دانشجو انجام شده است؛ اوقات خوبی را بگذرانند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید