اجاره ویلا متل قو، ارزان و به صرفه

    کد خبر :821068
اجاره ویلا متل قو، ارزان و به صرفه

متل قو، شهری کوچک و جمع و جور در شمال ایران است که با وجود جمعیت چهارده هزار نفری اندکش، بیشترین تعداد مسافران را به خود می خواند. این شهر در چندین دهه پیش، “ساقی کلایه” خوانده می شده و اکنون عنوان اصلی آن سلمان شهر می باشد. شاید خیلی ها ندانند علت نامگذاری این شهر، متلی کوچک در ساحل این شهر بوده که سازنده اش آن را متل قو خوانده بوده. بعدها با وجود گسترش و توسعه سلمان شهر، باز هم این نام بر این شهر توریستی باقی مانده. این شهر توریستی و مشهور مازندران، برج های ساحلی بسیار زیبایی را در خود جای داده.

بسیاری از این گردشگران برای اقامت خود در این شهر زیبای ساحلی، گزینه اجاره ویلا در متل قو را انتخاب می کنند. وقتی در یک روز گرم تابستانی در هوای شرجی شمال، به ویلای خود بر می گردید، چه لذتی بالاتر از این که بتوانید در یک استخر تمیز و ضدعفونی شده، تنی به آب زده و داغی آفتاب را با خنکای آب ترکیب کنید. برای این کار کافیست اجاره ویلا استخردار متل قو را امتحان نمایید. پس از آن می توانید در خنکی صبحگاه، عصرها و شب هنگام، به ساحل زیبا و مدرن این شهر رفته در کنار امواج دریا، قدم بزنید و با خانواده، ساعات خوشی را بگذرانید.

جاذبه های گردشگری متل قو

شهر زیبا و منحصر به فرد متل قو، علاوه بر زیبایی های طبیعی ساحلی اش، جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی دارد که در این بخش از یادداشت، به آنها خواهیم پرداخت. دیدنی های متل قو، منحصر به ساحل زیبا یا رستوران ها و هتل های شیک و لوکس آن نیست. این شهر از منظر طبیعت و تفریحات متنوع نیز، جایگاه خاص خودش را دارد. در اینجا با هم نگاهی کوتاه به این زیبایی ها خواهیم انداخت.

غار دانیال

شاید کمتر کسی نام غار دانیال در روستای دانیال سلمان شهر به گوشش خورده باشد. این غار بکر و تازه کشف شده، دومین غار آبی کشور از نظر طول و اندازه است. ورودی این غار شگفت که مسیر رفتن به آن از میان جنگل های سرسبز شمالی می گذرد، در میان صخره ها پنهان گردیده. در این غار از راهنماها و قایق های مخصوص غارنوردی خبری نیست. ولی نگران نباشید، اگر با یک تیم نیمه حرفه ای و وسایل مناسبی مانند کلاه ایمنی، هدلامپ، پوتین و دستکش وارد غار شوید، تجربه ماجراجویانه و خاطره برانگیزی را پیش رو خواهید داشت.

وقتی به تالار خفاش های این غار رسیدید، مراقب باشید که خواب خوش این جانوران غارنشین را به هم نزنید. از این بخش از غار که به سلامت رد شدید با گذر صخره نوردانه، به تالار بسیار زیبایی به نام تالار ریزان خواهید رسید که پوشیده از تزئیناتی شیری رنگ از جنس غارسنگ های آهکی است که ساخت آنها میلیون ها سال زمان برده. سفر در این غار، از ابتدا تا به انتهای آن، در مجموع 5 ساعت به طول خواهد انجامید.البته شما می توانید هر زمان که خواستید به راحتی از ادامه مسیر منصرف شده و از غار بیرون بیایید.

جنگل تیلاکنار

متل قو مانند همه شهرهای زیبای دیگر شمال، جنگل های بدیع و سرسبزی را در اطراف خود برای به رخ کشیدن دارد. یکی از این جنگل ها، جنگل تیلاکنار است که در جنوب متل قو و دامنه رشته کوه البرز قرار گرفته. اگر تا انتهای خیابان دریاگوشه رفته و از بناها و شهرک های نوساز با ظاهر مدرن و امروزی آنها بگذرید، پس از چند دقیقه رانندگی از دل فضایی ساحلی به دامان طبیعت خواهید رسید. این جنگل زیبا با رودخانه آرام و کم عمقی که در میانش قرار گرفته، فضایی بسیار عالی برای پیک نیک های خانوادگی و کمپینگ های شب مانی می باشد. دوربین به دست های حرفه ای، می توانند ساعت ها در سکوت، با دوربین خود و طبیعت ناب این جنگل خلوت کنند.

تفریحات ساحلی متل قو

ساحل زیبای متل قو که از خیلی دیگر از شهرهای شمالی، تمیزتر و لوکس تر است، شما را به مجموعه ای از تفریحات جذاب ساحلی می خواند. پارسل، کیبل اسکی، کایت بوردینگ، فلای بورد، شاتل و بنانا از جمله هیجان انگیز ترین و پر طرفدارترین تفریحات جوان پسند در نقاطساحلی می باشد. هر کدام از این تفریحات با آن که گاه هزینه بالایی دارند، اما آن قدر تجربه خاص و متفاوتی برای شما به ارمغان خواهند آورد که به امتحان کردنش می ارزد. در پارسل، شما سوار یک چتر خواهید شد که به قایقی موتوری وصل بوده. قایق که به راه بیفتد، تا 300 متری بالای آب، ارتفاع خواهید گرفت.

فلای بورد، که به تازگی در سواحل ایران اجرا می شود، شبیه اسکی روی آب است. فلای بورد به جت اسکی متصل بوده و سرعت بالای این وسیله باعث ثابت ماندن شما روی آب و بالا و پایین رفتن تان خواهد شد. کیبل اسکی یا همان اسکی روی آب، شما را با سرعت 30 کیلومتر در ساعت به جلو می برد. شاتل و بنانا تیوب های بادی شبیه صندلی یا موز هستند که به قایق های تندرو وصل می شوند. با حرکت قایق، شما نیز بر روی این تیوب شروع به حرکت خواهید کرد. و در آخر نیز، کایت بوردینگ ترکیبی از اسکی روی آب و پاراگلادینگ بوده و استفاده از آن، نیاز به بدنی قوی و جسمی آماده دارد.

سوئیت متل قو

متل قو، تمام ویژگی های یک منطقه گردشگری عالی و مطابق سلیقه اکثر افراد را دارد. با وجود متل ها، هتل ها و آپارتمان های متنوع این شهر دوست داشتنی و خاطره انگیز ساحلی، بسیاری ترجیح می دهند که گزینه سوئیت و یا ویلا متل قو را برگزینند. این به خاطر آن می باشد که داشتن خانه ای دربست با امکانات کامل، برای سفر های خانوادگی و تفریحی بسیار مناسب و دلخواه خواهد بود.

لوکس ویلا

دوران قرنطینه خیلی طولانی شده و همه ما مدت های زیادیست که یک سفر درست و حسابی با خیال راحت را تجربه نکرده ایم. با این حال، سفر برای تجدید قوای روانی و جسمی همه ما بسیار ضروریست و موردی است که نباید از لیست تفریحات خانواده حذف شود. در راستای این موضوع، لوکس ویلا با  اجاره ویلا و سوئیت به صورت کاملا بهداشتی و ضد عفونی شده، به مخاطبینش این امکان را می دهد که در سر دوراهی بین انتخاب سفر و سلامت قرار نگیرند. تمام ویلاها و سوئیت های ارائه شده در این وبسایت، پیش از ورود مسافران به طور کامل با بهترین مواد ضد عفونی، پاکسازی و آماده سازی می شود تا مسافران بتوانند بدون دغدغه، اقامتی پرشور، امن و سالم داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید