اتمام حجت «ملکی» با آتش نشانان آسیب دیده

    کد خبر :647475
اتمام حجت «ملکی» با آتش نشانان آسیب دیده

به گفته ملکی، آتش نشانانی که از انجام تست‌های ورزش امتناع می‌کنند، نمی‌توانند امتیازات این تست را دریافت کنند.

تعدادی از آتش نشانان که در عملیات‌های مختلف دچار جراحات جسمی شده اند، به انجام تست‌های ورزش اعتراض دارند. آن‌ها می‌گویند در سازمان آتش نشانی باید برای آتش نشانان آسیب دیده، ارفاقاتی قائل شد که یکی از آن‌ها عدم انجام تست‌های ورزشی است.

 

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تست‌های ورزشی هر چند ماه یک بار برای افزایش درجه و حقوق از تمام آتش نشانان گرفته می‌شود.

 

وی افزود: کسانی که در این تست‌ها شرکت کرده و نمره کافی به دست آورند، امتیازات مربوط به تست‌های ورزش را دریافت می‌کنند.

 

ملکی در پاسخ به این سوال که چرا آتش نشانان آسیب دیده نیز باید این تست را انجام دهند، اظهار کرد: آتش نشانانی که در شیفت حضور دارند و در عملیات‌ها شرکت می‌کنند، قطعا دارای شرایط مناسب جسمی هستند بنابراین صدماتی که به آن‌ها وارد شده، تداخلی با انجام تست ورزش ندارد.

 

وی ادامه داد: در صورتی که قسمتی از بدن یک آتش نشان آسیب دیده، هنوز سلامتی خود را به دست نیاورده باشد یا انجام یک تست به سلامتی او ضرر بزند، این مسئله توسط کارشناسان بررسی و از انجام آن حرکت ورزشی جلوگیری می‌شود.

 

ملکی با بیان یک مثال ادامه داد: فرض کنید آتش نشانی که در عملیات‌های پیشین آسیب دیده و از انجام تست ورزش امتناع می‌کند، درخواست افزایش درجه یا فرماندهی داشته باشد. مگر می‌شود کسی که جراحات دارد و ادعا می‌کند نمی‌تواند تست ورزش را انجام دهد، در یک عملیات فرماندهی را که نیازمند آمادگی جسمانی بالا است را بر عهده گیرد؟

 

به گزارش میزان،سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند که با انجام ندادن تست ورزش، امتیازات این تست‌ها را دریافت نخواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید