ابوتریکه: ایران از نظر نظم تیمی و آمادگی بدنی متفاوت است

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ۸:۴۳
    کد خبر :458153

یکی از اسطوره‌های فوتبال مصر تیم‌ ملی ایران را تیم‌ متفاوت جام ملت‌های آسیا از نظر نظم تیمی و آمادگی بدنی می‌داند.

ابوتریکه گفت: تمام تیم‌های عربی به دنبال حضور ارزشمند در جام ملت‌های آسیا 2019 هستند و بدین‌خاطر تیم‌های ملی عربستان، قطر و امارات قدرتمندترین شرایط را دارند. این تیم‌ها می‌تواند تا مراحل نهایی نیز صعود کنند اما تیم‌های ملی ژاپن، استرالیا، کره‌جنوبی و ایران از نظر نظم تیمی و آمادگی بدنی‌ تفاوت‌هایی با سایر تیم‌ها دارند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال مصر ادامه داد: سونگ، مهاجم تاتنهام انگلیس و تیم ملی کر‌ه‌جنوبی می‌تواند یکی از بهترین‌های جام ملت‌های آسیا 2019 باشد. البته این انتظار وجود دارد که شاهد درخشش بازیکنان تیم‌های ملی ژاپن و استرالیا نیز باشیم.

ابوتریکه سپس با انتقاد از ورود تیم ملی استرالیا به رقابت‌های قاره آسیا گفت: این ورود هیچ کمکی به قدرت فوتبال آسیا نکرد و مفید نبود. از نظرم فقط شانس تیم‌های عربی را برای رسیدن به قهرمانی کم کرد.

وی درباره شرایط محمد صلاح، بازیکن مصری تیم لیورپول نیز خاطرنشان کرد: او باید به روند کنونی‌اش در تیم لیورپول ادامه دهد و همچنان در این تیم بماند. محمد صلاح در لیورپول به بلوغ و ثبات رسیده است. به ویژه این که لیورپول به حریف قدری برای سایر تیم‌ها تبدیل شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید