آی‌ پی ثابت اختصاصی برای ترید در صرافی‌ های خارجی

    کد خبر :887364

ممکن است شما هم قصد داشته باشید که در سایت‌ ها و صرافی‌ هایی مانند بایننس، ارز دیجیتال مانند بیت کوین را خرید و فروش کنید. اما بدون شک برای ما کاربران ایرانی که در تحریم به سر می‌ بریم، خرید ارز دیجیتال از هر سایتی امکان‌ پذیر نیست و باید به سایت‌ های معتبر مراجعه کرد.

به‌ علت تحریم‌ ها قطعا نمی‌ توانیم از آی‌ پی به‌ صورت اشتراکی استفاده کنیم، چون فورا توسط بایننس تشخیص داده می‌ شود. پس برای رفع این مشکل باید از یک سرور تغییر آی‌ پی، آن را تغییر بدهیم. علاوه‌ بر مشکل تغییر دادن آی‌ پی، هر بار که به سایت بایننس مراجعه می‌ کنیم، باید ورود ما ثابت بماند یعنی با همان آی‌ پی که ما آخرین‌ بار به سایت بایننس وصل شدیم، می‌ توانیم وارد شویم.

ما در این مقاله می‌ خواهیم از خرید آی‌ پی ثابت اختصاصی برای ترید در صرافی‌ های خارجی به ویژه بایننس، از راه‌ حل‌ ها و باید و نبایدهای آن برای شما صحبت کنیم.

آی‌ پی ثابت اختصاصی برای ترید در صرافی‌ های خارجی

با توجه به توضیح مختصری که در بالا در خصوص خرید آی‌ پی ثابت اختصاصی برای ترید در صرافی‌ های خارجی به‌ خصوص بایننس دادیم، در این قسمت می‌ خواهیم کمی بیش تر در مورد این‌ موضوع صحبت کنیم.

خدمات آی‌ پی ثابت اختصاصی برای ترید در صرافی‌ های خارجی به‌ ویژه بایننس از طرف شرکت توشی برای کاربرانی طراحی‌ شده است که در بازارهای بین‌ المللی ارز فعالیت گسترده دارند و هم چنین در اصناف بازرگانی نیز فعالیت واردات و صادرات را انجام می‌ دهند. اما متأسفانه بسیاری از سایت‌ هایی که در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال و صرافی‌ های جهانی فعالیت دارند، کشور ما را هم در لیست تحریم‌ های خود قرار داده‌ اند و کاربران ایرانی نمی‌ توانند عضو این سایت‌ ها باشند. یعنی برای عضویت در این سایت‌ ها باید از هویت‌ های دیگری استفاده کنند. شرکت‌ های بازرگانی زیادی برای رفع این محدودیت‌ ها اقدام به ثبت شرکت خود در کشورهای دیگر مانند ترکیه یا حتی بعضی از کشورهای اروپایی کرده اند و از طریق امتیازات و اطلاعات ثبتی شرکت‌ های آن کشورها می‌ توانند تجارت‌ ها و واردات و صادرات را انجام دهند که البته این کار خالی از ایراد نیست، چرا که علاوه‌ بر هزینه‌ های بسیار بالای آن ریسک‌ پذیری بسیار زیادی نیز دارد. مشکل دیگر این روش آن است که برای افرادی که خرید و فروش ارز را به‌ عنوان شغل دوم خود در نظر گرفته‌ اند و گردش مالی زیادی در این زمینه ندارند، مقرون‌ به‌ صرفه نیست و این کاربران می بایست هزینه‌ های بالایی را متقبل شوند.

یکی از موارد پیشنهادی برای رفع این مشکل ایجاد امکان تغییر آی‌ پی ایرانی به آی‌ پی ثابت ترید در کشورهای مختلف می باشد که در این زمینه امنیت بالایی دارند.

یکی از این شرکت‌ ها که توانسته‌ است اقدام به ارائه خدمات تغییر آی‌ پی ترید و بایننس در کشورهای مختلفی مانند فرانسه، انگلیس، آلمان، هلند، سوئد، سوئیس، فنلاند و غیره نماید، شرکت توشن می باشد.

مزایا آی‌ پی ثابت اختصاصی برای ترید در صرافی‌ های خارجی

ارائه این خدمات مزایای بسیار زیادی برای کاربران دارد و این کاربران به‌ راحتی می‌ توانند به یک سرور مجازی پر سرعت که مختص کشور مورد نظرشان است، متصل شوند. به‌ این‌ ترتیب می‌ توانند از طریق آی‌ پی خارجی و بدون هیچ محدودیتی به‌ عنوان شهروند کشور مورد نظرشان تجارت‌ ها و خرید و فروش‌ های خودشان را دنبال کنند. این آی پی‌ ها قابل‌ اطمینان هستند و کاربران می‌ توانند با خیال آسوده کارهای خودشان را از آن طریق دنبال کنند.

نکته‌ ای که در خصوص این آی‌ پی ها باید در نظر داشته باشید، این است که آن‌ ها به‌ هیچ‌ وجه تغییر نمی‌ کنند و ثابت هستند، مگر این‌ که خودتان درخواست تغییر و جا به‌ جایی سرور را داده باشید، یعنی تا زمانی‌ که شما سرور خودتان را تغییر نداده‌ اید، آی‌ پی شما هیچ تغییری نمی‌ کند. پیش از درخواست تغییر، الزاماً باید اطلاعات اکانت خود را پاک کرده باشید.

آموزش اتصال به آی‌ پی ثابت ترید

در این قسمت ما می‌ خواهیم یکی از روش‌ های اتصال به آی‌ پی ثابت ترید را برای شما مطرح کنیم که این کار بسیار آسان است. به این معنا که شما در ابتدا آی‌ پی ثابت ترید را از کشوری که مد نظرتان است، به صورت آنلاین سفارش می دهید، در مدت‌ زمان بسیار کوتاهی آی‌ پی اشتراکی و یا اختصاصی شما از آن کشور، به همراه یک سری ویدئوهای آموزشی که برای اتصال مورد نیاز هستند، از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌ شود.

در این ویدئوهای آموزشی مراحل نصب و فعال‌ سازی از طریق تمامی سیستم‌ های اندروید، ios، ویندوز و غیره برای شما به‌ صورت کاملاً شفاف توضیح داده شده‌ است. شما پس‌ از نصب برنامه بر روی سیستم مورد نظرتان می‌ توانید با خیال راحت خرید و فروش خودتان را از طریق ترید انجام دهید.

آی پی ثابت ترید چند کشور مهم عبارت‌ اند از آی‌ پی ثابت هلند، آی‌ پی ثابت فرانسه و آی‌ پی ثابت فنلاند، که هر کدام از این‌ ها مزایا و معایبی دارند که باید در باره کار کردن با آن‌ ها آشنایی داشته باشید.

برای آشنایی بیش تر شما با انواع آی پی های ثابت، در زیر به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

خرید آی‌ پی ثابت

اگر شما هم قصد خرید آی‌ پی ثابت را دارید، بهتر است برخی نکات و توضیحات در خصوص این کار را بدانید.

♦ اختصاصی بودن آی پی ثابت

بسیار دقت کنید که این‌ آی‌ پی ثابت بایستی صد در صد اختصاصی شما باشد و نباید به آی‌ پی هایی که به‌ صورت اشتراکی و از طریق VPN ارائه می‌ شود، اطمینان داشته باشید.

♦ اقدام از طریق سرور مجازی اختصاصی

دوم مورد این‌ است که، برای این کار باید حتما از طریق یک سرور مجازی اقدام کنید تا کاملاً اختصاصی باشد و از بسته شدن حساب‌ های الکترونیک شما جلوگیری شود.

آی‌ پی ثابت اختصاصی 

آی‌ پی ثابت اختصاصی خارج از کشور، مخصوص تجارت الکترونیک است و علاوه‌ بر آن، برای افرادی مناسب است که می‌ خواهند وارد اکانت پی پال خودشان شوند و اکانت هایی مانند تراست والت، بیت کوین و حتی صرافی‌ های خارجی مانند بایننس را در ردیف کار خودشان داشته باشند، همچنین برای کار در سایت‌ های مالی مختلف و بانک‌ های خارج از کشور، خرید از طریق مستر کارت و کارت الکترونیکی را انجام دهند.

یک هویت غیر ایرانی قادر است آی‌ پی آن ها را در دنیای اینترنت و مجازی به کشورهای مختلفی مانند انگلستان، آمریکا، سوئیس، فرانسه، سوئد، آلمان، روسیه، ژاپن، فیلیپین، چین و سایر کشورها تغییر دهد.

برای مثال اگر افراد برای تجارت با خارج از کشور مدام به کشورهای مورد نظرشان در حال رفت‌ و آمد هستند، با افتتاح حساب پی پال می‌ توانند این کار را از طریق همین سرورها و در داخل کشور انجام دهند، که بسیار مقرون به صرفه است و در کم ترین زمان ممکن قابل انجام شدن است.

 چند ویژگی داشتن آی‌ پی ثابت اختصاصی

نصب بر روی سیستم های عامل مختلف

این سرویس قابل نصب بر روی تمام سیستم‌ عامل ها می‌ باشد و می‌ تواند بر روی ویندوز، اندروید، ios، لینوکس و غیره نصب شود و شما می توانید با آن به‌ راحتی کار کنید.

ارسال برنامه آموزشی برای کاربران

پس‌ از نصب، ثبت سفارش آی‌ پی کشور مورد نظر را انجام می‌ دهید که پس‌ از این مرحله، آموزش ساده نحوه اتصال به ایمیل شما می‌ آید.

قابلیت آپتایم بالا

مزیت دیگر  آی پی ثابت اختصاصی این است که علاوه‌ بر امنیت بالا، قابلیت آپتایم فوق‌ العاده دارد.

اختصاصی بودن آی پی

به این موضوع دقت کنید که شماره آی‌ پی تنها به یک شخص خاص اختصاص دارد‌.

آی‌ پی ثابت ترید

آی‌ پی ثابت ترید از طریق شرکت توشی برای کاربرانی طراحی و برنامه‌ ریزی‌ شده است که در بازارهای بین‌ المللی فعالیت می‌ کنند. همان طور که در بالا ذکر شد، بسیاری از سایت‌ های معروف صرافی و خرید و فروش ارز دیجیتال کشور ما را جزء تحریمات خود قرار داده‌ اند به‌ طوری‌ که کاربران ایرانی نمی‌ توانند به‌ طور مستقیم و با حفظ هویت ایرانی وارد این سایت‌ ها شوند و به تجارت و کسب‌ و کار بپردازند.

برای رفع این مشکل شرکتی به نام شرکت توشی با اقدام به ارائه خدمات تغییر آی‌ پی کار کاربران را از طریق کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، هلند، آسان تر کرده‌ است. بدین‌ طریق کاربران می‌ توانند با تهیه آی‌ پی ثابت ترید با یک سرور اختصاصی و پر سرعت در کشور مورد نظر خود اتصال پیدا کنند و بدون هیچ‌ گونه محدودیتی اقدام به تجارت‌ های مورد نظر خودشان نمایند.

آی‌ پی ثابت ترید سروری قابل‌ اطمینان است و کاربر می تواند به طور شبانه روزی از آن استفاده کند.

وریفای بایننس

وریفای بایننس به وسیله آی دی کارت‌ ها و پاسپورت‌ های کشورهای مجاز یعنی کشورهایی که در بایننس هیچ گونه محدودیت و مشکلی ندارند و به‌ راحتی می‌ توانند بدون در نظر گرفتن سقف محدودیت در بایننس فعالیت کنند، ایجاد می‌ شود.

به این صورت که شما باید مدارکی وابسته به کشورهای دیگر داشته باشید، سپس برای ایجاد حساب کاربری خود در بایننس اقدام کنید. هزینه وریفای بایننس و افتتاح حساب وریفای بایننس و همچنین احراز هویت بایننس بر اساس نوع آی‌ پی که با آن به بایننس متصل می‌ شوید، تعیین می‌ شود. بنابراین هنگام سفارش حتما در مورد آی‌ پی خود با پشتیبان آن صحبت کنید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

شرکت آریاپی اولین و بزرگترین ارائه دهنده خدمات ارزی و آی پی ثابت در ایران میباشد که خدمات متنوعی از جمله افتتاح حساب پی پال ، نقد کردن دلار پی پال و … ارائه میدهد ، برای ورود به سایت آریاپی میتوانید از لینک زیر استفاده کنید :

www.ariapay.io

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علی گفت:

    خدمات بدی ارائه دادند و تسویه نمی کنند

دیدگاهتان را بنویسید