آیفون SE جدید با طراحی شبیه آیفون XR از راه می رسد

    کد خبر :936839
آیفون SE

یوتیوبر معروف Jon Prosser در پادکست Geared Up با اندرو ادواردز و جان رتینگر جزئیات کلیدی نسل چهارم آیفون SE را فاش کند. آیفون SE 2022 مبتنی بر آیفون 8 بود. افشای اطلاعات جدید نشان می‌دهد که آیفون SE جدید بر اساس آیفون XR خواهد بود.

بازتاب-‌به گفته پروسر، آیفون SE 4 «فقط یک آیفون XR» خواهد بود. این نشان می دهد که به صفحه نمایش ناچ، حاشیه های کاهش یافته و Face ID مجهز خواهد شد. این همچنین نشان می دهد که ممکن است دارای سنسور Touch ID نباشد.

آیفون SE 2022 از تراشه اپل A15 Bionic بهره می برد که همان تراشه ای بوده که در سری آیفون 13 یافت می شود. شایعات وجود دارد مبنی بر اینکه آیفون 14 و 14 مکس که ماه آینده معرفی می شوند، دارای تراشه A15 خواهند بود، در حالی که آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس به A16 Bionic مجهز خواهند شد.

از این رو، به نظر می رسد که آیفون SE 4 ممکن است دارای تراشه A15 Bionic باشد. باقی مشخصات آن می تواند مشابه آیفون XR باشد که توسط اپل تخفیف داده شده است. گزارش ها نشان می دهد که تقاضای کمتری برای iPhone SE وجود داشته است، که نشان می دهد مردم ممکن است علاقه ای به خرید آیفون با طراحی قدیمی نداشته باشند.

آیفون XR که در سال 2018 معرفی شد، با صفحه نمایش 6.1 اینچی Liquid Retina IPS LCD با وضوح 828 در 1792 پیکسل عرضه شد. دستگاه مجهز به تراشه A12 Bionic دارای 3 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 2942 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی بود. دوربین سلفی آن 7 مگاپیکسلی و دوربین عقب 12 مگاپیکسلی مجهز به OIS بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید