آیا تماشای کارتون بچه رئیس برای بچه‌ها مناسب است؟

    کد خبر :979448

بچه رئیس یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی این روزها است و همه بچه‌ها به تماشای کارتون‌های این کاراکتر بازیگوش علاقه زیادی دارند. اما آیا تماشای مجموعه کارتون‌های بچه رئیس برای بچه‌ها مناسب است؟ اگر این سوال ذهن شما را هم به خود مشغول کرده‌ است، با ما همراه باشید.

سریال‌ها و انیمیشن‌های مجموعه بچه رئیس کدام‌اند؟

تاکنون چندین سریال و کارتون جدید دوبله فارسی منتشر شده است که بچه رئیس شخصیت اصلی آن‌ها است و در هر کدام ماجراهای مختلفی را تجربه می‌کند. در این بخش با همه این کارتون‌ها آشنا می‌شویم و خلاصه‌ای از هرکدام را با هم مرور می‌کنیم.

اولین انیمیشن از مجموعه کارتون‌های بچه رئیس در سال 2017 با نام «بچه رئیس 1» منتشر شد و همه برای اولین بار با کودکی که کت‌وشلوار می‌پوشد و کیف دستی حمل می‌کند آشنا شدند. به دلیل استقبال زیاد کودکان و نوجوانان، در سال 2018 سریالی به نام «بچه رئیس: بازگشت به کار» از این کاراکتر ساخته و پخش شد که ماجراجویی‌های بچه رئیس همراه با برادرش تیم را به تصویر می‌کشد.

انیمیشن 2022 بچه رئیس هم به صورت سریالی و با نام «بازگشت به گهواره» منتشر شد که در آن بچه رئیس این بار به همراه برادر‌زاده‌اش ماموریت‌ تازه‌ای برعهده می‌گیرند.

اما داستان هر کدام از کارتون‎‌های بچه رئیس چیست؟

داستان کارتون بچه رئیس 1

در اولین انیمیشن از مجموعه کارتون‌های بچه رئیس با برادر بزرگتر او، تیم، آشنا می‌شویم که دوست ندارد زندگیش را با یک برادر کوچک‌تر شریک شود و از حضور بچه رئیس در خانه، اصلا احساس خوبی ندارد. کمی بعد تیم به این بچه نورسیده مشکوک شده و متوجه می‎شود که برادر کوچکش، مامور مخفی سازمان بچه‌ها است و حالا برای یک ماموریت مهم به دنیا آمده است.

داستان سریال بچه رئیس : بازگشت به کار

سریال «بچه رئیس : بازگشت به کار» دومین کارتون از مجموعه بچه رئیس است که در آن، تد یا همان بچه رئیس، در سازمان بچه‌ها ترفیع گرفته و حالا ریاست یکی از بخش‌های مهم سازمان را برعهده دارد؛ پس برادرش تیم را به سازمان بچه‌ها می‌برد تا کارها را با همکاری هم پیش ببرند و چالش‌های مختلف را با کمک هم حل کنند.

داستان کارتون بچه رئیس : تجارت خانوادگی

این کارتون، بزرگسالی بچه رئیس و برادرش تیم را به تصویر می‌کشد و می‌بینیم که تد بزرگ شده و درست مثل کودکی‌اش یک مدیرعامل موفق است. تیم هم بزرگ شده، خانواده خودش را دارد و پدر دو دختربچه است. دختر کوچک‌تر تیم، تینا، نیز درست مثل عمویش از ماموران سازمان بچه‌ها است و حالا در این انیمیشن برای یکی از ماموریت‌های مهمش به کمک تیم و تد، نیاز دارد!

داستان سریال بچه رئیس : بازگشت به گهواره

آخرین کارتون منتشرشده از مجموعه بچه رئیس نیز سریال «بازگشت به گهواره» است که در آن بچه‌رئیس به خاطر پاپوشی که برایش درست کرده‌اند از سازمان اخراج شده و حالا به خانه برادرش تیم می‌رود تا با کمک او و برادر‌زاده‌هایش تلاش کند بی‌گناهی خودش را ثابت کرده و کارش را پس بگیرد.

با مرور کوتاه داستان هرکدام از کارتون‌های مجموعه بچه رئیس؛ احتمالا شما هم با این سوال مواجه هستید که چرا بچه‌ها باید این کارتون را تماشا کنند؟ ما در بخش بعدی این سوال را پاسخ می‌دهیم.

مجموعه کارتون‌های بچه رئیس چه نکاتی را به بچه‌ها یاد می‌دهد؟

بچه‌ها با تماشای هرکدام از کارتون‌های مجموعه بچه‌ رئیس، چند نکته مهم را یاد می‌گیرند:

♦ مهارت حل مسئله و توانایی مدیریت بحران:

چه در انیمیشن‌ها و چه در سریال‌های بچه رئیس، کاراکترها همیشه با چالش‌ها و ماجراهای مختلفی روبه‌رو هستند و باید بتوانند مشکلات موجود را حل کنند. این موضوع ذهن کودکان را درگیر کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا مهارت حل مسئله و مدیریت بحران را همراه با کاراکترها تمرین کنند.

♦ پذیرش و عشق‌ورزی به فرزندان جدید خانواده:

در اولین کارتون بچه رئیس دیدیم که تیم از حضور برادر کوچکترش در خانواده اصلا راضی نبوده و نگران است والدینش دیگر دوستش نداشته باشند؛ اما با گذر زمان متوجه اشتباهش می‌شود. این موضوع می‌تواند به بچه‌ها کمک کند تا با حضور افراد جدید در خانواده راحت‌تر کنار بیایند، شرایط جدید زندگی خود را بهتر درک کنند و خودشان را با آن وفق دهند.

♦ اهمیت کار تیمی در رسیدن به اهداف:

کودکان در کارتون‌های مختلف بچه رئیس می‌بینند که او با چالش‌های گوناگونی مواجه می‌شود و برای حل این چالش‎ها و رسیدن به اهدافش، همیشه از خانواده، دوستان و همکارانش کمک می‌گیرد. این موضوع به بچه‌ها کمک می‌کند که با اهمیت کار گروهی برای رسیدن به موفقیت‌های کوچک و بزرگ، آشنا شوند.

با توجه به نکات مثبتی که کارتون‌های مجموعه بچه رئیس به بچه‌ها یاد می‌دهد، توصیه می‌کنیم این مجموعه را برای فرزندتان پخش کنید، تا در کنار سرگرم شدن، از یادگیری نکات آموزشی این کارتون هم بهره ببرد. جهت پخش رایگان مجموعه بچه رئیس برای فرزندتان، آفرینک را به شما توصیه می‌کنیم.

چرا بهتر است فرزند شما بچه رئیس را در آفرینک تماشا کند؟

آفرینک سرویس آنلاین و رایگان تماشای انیمیشن و کارتون برای کودک و نوجوان است. فرزند شما می‌تواند جدیدترین و بهترین انیمیشن‌ها را با دوبله فارسی در وب‌سایت و اپلیکیشن آفرینک تماشا کرده و لذت ببرد.

تمام انیمیشن و کارتون‌های آفرینک دارای رده سنی و شرح نکات کارتون‌ها برای والدین هستند. در کنار این موارد، امکاناتی مثل «آفرینک والدین» نیز آسودگی خاطر شما را تضمین می‌کند. به کمک این ویژگی، شما می‌توانید رده‌سنی کارتون‌هایی را که فرزندتان می‌بیند، تنظیم کنید و همچنین می‌توانید بر مدت زمان کارتون دیدن او نظارت داشته‌باشید.

سخن پایانی

ما در این مطلب با بچه رئیس، کاراکتر محبوب بچه‌ها، آشنا شدیم، به بررسی سریال‌ها و انیمیشن‌های مختلف مجموعه بچه رئیس پرداختیم و به نکات آموزنده آن‌ها برای بچه‌ها اشاره کردیم. در آفرینک، همه بچه‌ها می‌توانند به صورت رایگان، انیمیشن‌های جدید و دوبله فارسی را دانلود کنند یا آنلاین ببینند. امیدواریم فرزند شما از تماشای رایگان این مجموعه در آفرینک لذت ببرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید