آنر از تبلت Pad V8 Pro خود با قیمتی مناسب رونمایی کرد

    کد خبر :961567
تبلت Pad V8 Pro

آنر پیش از این زیربرند هوآوی بود و در سال‌های اخیر به شرکتی مستقل تبدیل شد. به تازگی این برند چینی از تبلت خوش استایل و قیمت خود با نام Pad V8 Pro رونمایی کرد.

بازتاب- تبلت Pad V8 Pro قرار است از اواخر ماه دسامبر راهی بازار چین شود و جانشینی برای Honor Pad V7 Pro به حساب می‌آید. در روزهای اخیر شاهد انتشار اطلاعاتی مربوط به این دستگاه بودیم و اکنون با معرفی کامل اطلاعات دقیقی دردسترس قرار گرفت.

به گفته آنر، Pad V8 Pro نمایشگری با رزولوشن 2.5کی خواهد داشت. این پنل از خستگی چشم محافظت می‌کند. مهمتر از همه، این محصول اولین تبلت با صفحه نمایش بزرگ در جهان خواهد بود که نرخ نوسازی تطبیقی 144 هرتزی را ارائه می‌دهد.

طبق لیست آشکار شده، صفحه نمایش تبلت 12.1 اینی بوده و همانند گلکسی تب اس 8 اولترا حاشیه کمی دارد و دوربین جلو هم درون حاشیه تعبیه شد.  در سایر مشخصات این تبلت باید به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 8100، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 یا 256 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری MagicOS 7.0، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، دوربین جلو 8 مگاپیکسلی، باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی و برخی دیگر اشاره کرد.

 تبلت Pad V8 Pro

ناگفته نماند که این دستگاه دارای شارژ سریع 33 واتی بوده و از مشخصات کلیدی رده بالایی برخوردار است. جزئیات قیمت و تاریخ عرضه مشخص نیست اما طبق اعلام آنر این تبلت در رنگ آبی و نارنجی در کنار رنگ خاکستری یا همان مشکی راهی بازار خواهد شد.

انتظار داریم حسگر اثرانگشت یا تشخیص چهره هم روی این تبلت شاهد باشیم. در کنار آن اسپیکرهای استریو و پورت USB-C هم دارد. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت آنر مراجعه کنید. این کمپانی درصدد بوده طی هفته‌های آینده محصولات بیشتری را معرفی کند. همانطور که می‌دانید این شرکت ساعاتی پیش گوشی قدرتمند آنر 80 جی تی را هم معرفی کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید