آمازون امسال با پهپاد محموله ارسال می کند/ پیشرفتی بزرگ در صنعت حمل و نقل

    کد خبر :917892

آمازون خاطرنشان می‌کند که تحویل بدون راننده «اواخر امسال» آغاز خواهد شد. لاکفورد، کالیفرنیا یکی از اولین منطقه‌ای خواهد بود که تحویل پهپادی پرایم ایر آمازون را دریافت خواهد کرد که تاکنون مشاهده نشد.

بازتاب-شایان ذکر است که جمعیت آن کمی بیش از 3500 نفر بوده و ظاهراً در مرحله پروژه آزمایشی، آمازون هدف بیشتری را دنبال نمی‌کند. به گفته این شرکت، مکان تصادفی انتخاب نشده است: یکی از اولین سازندگان هواپیما، ولدون کوک، در لاکفورد متولد شد. بدیهی است بر اساس نتایج حاصل از این تجربه، در مورد توسعه بیشتر پروژه تصمیم گیری خواهد شد.

گزارش شده است که پهپادها قادر خواهند بود بسته‌هایی با حداکثر وزن کمی بیش از 2 کیلوگرم تحویل دهند. هنگام سفارش برخی از دسته‌های کالا در آمازون، کاربر می‌تواند تحویل را با استفاده از Prime Air انتخاب کند. این می‌تواند چیزی کوچک و سبک باشد، مانند لوازم آرایشی، لوازم اداری، باتری، وسایل خانه و غیره. آمازون در مورد “هزاران مورد روزمره” صحبت می‌کند. این شرکت همچنین گفته که اکنون با اداره هوانوردی فدرال (FAA) و مقامات محلی در لاکفورد همکاری خواهد کرد تا مجوز تحویل پهپادها را تضمین کند.

ظاهراً برای راه اندازی کامل این پروژه، برخی تشریفات بیشتری باید حل شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید