آلیسون: آنقدر احمق نیستم که یک اشتباه را دو بار تکرار کنم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰
    کد خبر :360051

سنگربان برزیلی لیورپول به اشتباه بزرگش در بازی مقابل لسترسیتی اعتراف و تأکید کرد که آن را تکرار نمی‌کند.

آلیسون بکر، دروزاه‌بان برزیلی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید اشتباه مهلکی که در پیروزی 2 بر یک تیمش در خانه لسترسیتی مرتکب و منجر به تک گل حریف شد را در بازی‌های بعدی‌اش تکرار نخواهد کرد.

آلیسون در حالی که تیمش جلو بود، پس از دریافت یک پاس رو به عقب سعی کرد بازیکن حریف را دریبل بزند اما توپ را لو داد و در ادامه دروازه‌ خالی‌اش توسط رشید غزال باز شد. آلیسون پس از بازی به ESPN‌ برزیل گفت: اتفاقی که افتاد یک اشتباه از جانب من برای درک جریان بازی بود. من یک پاس نه چندان درست و حسابی دریافت کردم و ما درباره‌اش در رختکن حرف زدیم. من با ویرجیل فن‌دایک (کسی که توپ را به آلیسون پاس داد) صحبت کردم و گفتم که پاس خوبی به من نداد، البته من شرایط لازم برای شوت و دور کردن توپ را داشتم و با این حال سعی کردم به بازیسازی ادامه دهم و توپ را حفظ کنم.

آلیسون ادامه داد: مسلماً من آنقدر احمق نخواهم بود که دوباره چنین اشتباهی را تکرار کنم. ما باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم. این بخشی از بازی من است و من آنقدر مغرور نخواهم بود که بگویم باز هم چنین حرکتی را انجام می‌‌دهم. ما باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم. اگر ضروری باشد و گزینه دیگری نداشته باشد، دریبل زدن بازیکن حریف باید آخرین گزینه‌تان باشد. متأسفانه امروز دیبل زدن من باعث گل خوردمن‌مان شد. من فکر می‌کنم که روی من خطایی صورت گرفت اما این نمی‌تواند بهانه‌ای برای توجیه کارم باشد. در چنین بازی‌هایی، اینجا در لیگ برتر هر برخوردی را خطا نمی‌گیرند. به نظر خودم که خطا بود اما این هم بخشی از بازی است. ما نباید اجازه دهیم که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید