آغوش جمهوری اسلامی برای تمام هنرمندان باز است

    کد خبر :947953
محمد خزاعی

محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از پردیس سینمایی ملت محل برگزاری جشنواره فیلم کوتاه در پاسخ درباره ابهامات موجود در فضای مجازی نسبت به ادامه همکاری تعدادی از هنرمندان که نسبت به وقایع اخیر واکنش‌هایی داشتند، تاکید کرد سیاست وزارت ارشاد و سازمان سینمایی در این زمینه همان شعر معروف است که می‌گوید؛ ما برای وصل کردن آمده‌ایم.

خزاعی همچنین پیش از این نیز در صفحه مجازی خود به عبارت معروف وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی اشاره کرده بود:امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم‌ها نیز می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند؛ نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی(ص).

پیش از این محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حاشیه جلسه هیات دولت در این باره گفته بود: بخش عمده‌ای از اهالی فرهنگ و هنر با هوشیاری عمل کرده و لازم است از آنان تشکر کنم. آغوش جمهوری اسلامی برای همه باز است بنای ما بر رفع مشکل همه همکاران است و حداکثر مساعدت را نسبت به اهالی فرهنگ و هنر داریم.

محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی عصر امروز برای بازدید از محل برگزاری جشنواره فیلم کوتاه به پردیس سینمایی ملت آمد.

او در بدو ورود به پردیس سینمایی ملت به سالن 9 جایی که بسته فیلم داستانی اکران می‌شد، رفت. یکی از بخش‌هایی که صف‌های طولانی آن نشان از استقبال کم‌نظیر مخاطبان جشنواره داشت.

خزاعی به همراه دیگر مدیران سازمان سینمایی به تماشای تعدادی از فیلم‌های درحال اکران این سالن نشست.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید