آغاز هفته دوم لیگ تیراندازی بانوان از ۲۴ آبان ماه

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳
    کد خبر :416067

رئیس سازمان لیگ تیراندازی از آمادگی ۹ تیم در لیگ دسته یک و ۷تیم در لیگ برتر بانوان برای برگزاری دومین هفته این رقابت‌ها خبر داد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سید جعفر حسینی در خصوص برگزاری دومین هفته رقابت‌های لیگ تیراندازی کشور افزود: این مسابقات در هفته دوم لیگ دسته یک بانوان روز پنج شنبه 24 آبان ماه به میزبانی تیم باشگاه انقلاب آغاز می شود که 9 تیم، باشگاه انقلاب، سرفرازان سپاهان، مقاومت مرکزی، هیئت گرمسار، باشگاه البرز، هیئت کرمان، ساچمه بیژن، بازرگانی محمد نژاد مازندران به همراه ناجا در خط آتش قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در لیگ برتر بانوان نیز 56 ورزشکار در قالب 7 تیم، ناجا ، هیئت خراسان رضوی، هیئت همدان، نزاجا، باشگاه مقاومت، هیئت قزوین و هیئت قم به میزبانی تیم هیئت تیراندازی ناجا روز جمعه 25 آبان ماه پا به میدان خواهند گذاشت.

رئیس سازمان لیگ تیراندازی گفت: لیگ امسال با شیوه جدیدی برگزار می‌شود به طوری که تیم میزبان با سایر تیم‌های شرکت کننده به رقابت می‌پردازد و در پایان امتیاز تیم میزبان با سایر تیم ها محاسبه می شود.

حسینی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات نیز طبق سال های گذشته با برگزاری فینال و مراسم اهدای جوایز نقدی به تیراندازان برتر هر رشته همراه خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید