آشنایی کامل با کولر گازی اجنرال

    کد خبر :847560

کولر گازی و اسپیلت برند اجنرال OGENERAL

به گزارش تیز فروش شرکت اجنرال یکی از شناخته ترین برند هایی است که امروزه بیشتر آن را جهت تولید و عرضه محصولات و سیستم های تهویه مطبوع می شناسیم. این شرکت از سال 1963 به تولید و ارائه کولر های گازی می پردازد. البته این شرکت در سال های اولیه فعالیت خود، محصولات خود را با نام برند تجاری فوجیتسو به فروش می رساند.

کولر گازی ها و اسپیلت های اجنرال هم اکنون به یکی از شناخته شده ترین برند های کولر گازی تبدیل شده اند و چندین دهه است که محصولات آن در انواع مختلفی وارد بازار جهانی می شود. از آن جایی که کولر گازی و اسپیلت اجنرال در بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می شود، این برند توانسته است در میان رقب های خود جایگاه ویژه ای را بدست بیاورد. به طوری که هم اکنون سیستم های تهویه مطبوع این برند از پرفروش ترین ها در سراسر جهان می باشند. لازم به ذکر است به دلیل کیفیت بالای قطعات و همچنین طول عمر بالای کولر گازی های اجنرال، این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه دارای قیمت بالاتر می باشد.

کولر گازی اجنرال از پرفروش ترین و بهترین کولر گازی های شناخته شده در سال های گذشته می باشند. این کولر گازی دارای رده مصرف انرژی ++A بوده و یکی از کم مصرف ترین کولر گازی ها در جهان شناخته شده اند. از جمله ویژگی های این کولر گازی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

استحکام بالای قطعات
موتور کم صدا
مقاومت بسیار زیاد در شرایط گرمسیری
تنوع زیاد در مدل ها و ظرفیت های مختلف
کولر گازی اجنرال

دلایل موفقیت و استقبال از برند جنرال در ایران

کولر گازی اجنرال به دلایل مختلفی از جمله کیفیت بالای آن و رضایت عموم مردم، توانسته است به یکی از پرفروش ترین و البته خوشنام ترین برند های کولر گازی در ایران تبدیل شود. از دیگر موارد استقبال ایرانیان از این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی منحصر به فرد
کارایی بالا
خوشنامی و تبلیغات وسیع
دوام طولانی قطعات فنی
طول عمر بالای کمپرسور ( ساخت کشور ژاپن – مونتاژ در تایلند )

قابلیت ها و مزایایی کولر گازی و اسپیلت اجنرال

کولر گازی اجنرال کانالی جهت کارکرد درست راه اندازی خود در ظرفیت های 45000 به بالا، نیاز به برق سه فاز داشته که در این نوع دارای قابلیت هایی چون تایمر، تایمر هفتگی و … می باشد.
کولر گازی اجنرال مدل داکت اسپیلت با ظرفیت تا 45000 دارای قابلیت هایی چون امکان اتصال کانال هوای تازه، تنظیم اتوماتیک و خودکار جریان هوا و … می باشد.
کولر گازی دیواری اجنرال مدل اینورتر در حالت گرمایش امکان تغییر دمای خارجی تا 15 -درجه سانتی گراد و در حالت سرمایش امکان تغییر دمای خارجی تا 43 درجه سانتی گراد را دارد.
از تیغه های سه بعدی در کولر گازی های اجنرال در بازه ظرفیت 30000 تا 50000 استفاده می شود.
کمپرسور ها و گاز های مبرد استفاده شده در کولر گازی های برند ال جی
کمپرسور های روتاری، اسکرال و کمپرسور های دارای کیت اینورتر از جمله کمپرسور های استفاده شده در تولیدات کولر گازی ها و اسپیلت های برند ال جی می باشند.

رایج ترین نوع کمپرسور استفاده شده در کولر گازی ها، کمپرسور روتاری می باشد. کاربرد کمپرسور های اسکرال به طور معمول در کولر گازی های ایستاده با ظرفیت بالا خواهد بود. کمپرسور های دارای کیت اینورتر نیز به عنوان یکی از کم مصرف ترین انواع کولر گازی ها شناخته می شوند چرا که از مصرف برق و انرژی کمی برخوردار اند.

در کولر گازی های برند ال جی از دو نوع گاز مبرد ( R22 و R410A ) استفاده می شود. در صورتی که می خواهید از نوع کمپرسور و یا گاز مبرد استفاده شده در کولر گازی مد نظر خود باخبر شوید، راهنمای انتخاب آن را مطالعه نمایید.

مهم ترین نکات جهت خرید کولر های گازی و اسپیلت ها

از جمله مهم ترین مواردی که در انتخاب کولر گازی و یا اسپیلت مورد نیاز خود می بایست به آن توجه کنید می توان به مواردی چون متراژ محل مورد نظر، تعداد پنجره ها، ساعات استفاده از کولر گازی، تعداد افراد ساکن در محیط اطراف کولر گازی و کاربری مکان توجه کرد. همچنین اطلاعات مهمی را باید از کولر گازی انتخابی خود بدست آورید. مهم ترین این اطلاعات به شرح زیر می باشد:

توان سرمایش و گرمایش هر پنل

نوع کمپرسور و روتاری کولر گازی ( سیلندر پیستونی مخصوص هوای معتدل، سیلندر پیستونی (تروپیکال) مخصوص هوای استوایی، روتاری مخصوص هوای معتدل، روتاری (تروپیکال) مخصوص هوای استوایی
برق مصرفی بر حسب آمپر و توان مصرفی کل بر حسب وات
ابعاد و وزن کولر گازی
رده انرژی کولر گازی
میزان صدای کولر گازی در هنگام کار
خرید کولر گازی و اسپیلت برند اجنرال
همان طور که می دانید کولر گازی ها یا همان اسپیلت ها به عنوان کالا های سرمایه ای شناخته می شوند و تجهیزات تهویه مطبوع آن ها جزو کالا های مصرفی به حساب نمی آید. با توجه به اینکه این محصولات دارای قیمت نسبتا بالایی بوده و استفاده از آن ها در طولانی مدت انجام می شود، می بایست هنگام خرید آن ها به نکات زیادی توجه کرد.

جهت خرید کولر گازی و اسپیلت های برند اجنرال می بایست به سایت های تخصصی و با سابقه ی فروش این برند رفته و از این که این سایت به صورت حرفه ای اقدام به عرضه محصولات کولر گازی اجنرال می کند اطمنیان حاصل کنید. هنگام خرید کولر گازی مد نظر خود تمامی اطلاعات فنی و دقیق را بررسی کرده تا بتوانید علاوه بر خرید کالایی مناسب و مورد نیاز خود، با قیمت بهتری آن را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که اغلب افراد هنگام خرید کولر گازی و اسپیلت از سایت های غیر تخصصی که هیچگونه اطلاعات فنی دقیقی در خصوص کالای خود ندارند، مجبور به تعویض و یا عودت کولر خریداری شده می شوند. که این موضوع علاوه بر صرف زمان، هزینه مضاعدی برای افراد خواهد داشت. فراموش نکنید که هنگام خرید از مشاوره کارشناسان و مهندسین تاسیسات مربوطه استفاده کنید.

تمامی کولر گازی ها و اسپیلت های برند اجنرال و سایر کولر های ارائه شده توسط برترین برند های دنیا، با برگه ضمانت و گارانتی اصل شرکت، توسط ما به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

پایان رپرتاژخبری/13

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید